loading...
سایت تفریحی عسل
حامد بازدید : 644 پنجشنبه 15 خرداد 1393 نظرات (9)

روشنک گرامی بازیگر سینما و تلویزیون شب گذشته در حالی که در حال عبور از خیابانی در شهرک اکباتان بود با یک خودرو تصادف می کند. گرامی متولد اول مهر ۱۳۶۲ و بازیگر فیلم سینمایی قاعده تصادف است. فیلم سینمایی قاعده تصادف برنده سیمرغ بلورین جشنواره فجر سی و یکم شد که بازی بی نظیر روشنک گرامی نیز یکی از عوامل پر رنگ این جایزه بود.

عکس: چهره بازیگر زن ایرانی سینما پس از تصادف دیروزش!!

عکس: چهره بازیگر زن ایرانی سینما پس از تصادف دیروزش!!

حامد بازدید : 663 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (2)

فصل امتحانات رسیده است و بسیاری از دانش آموزان مشغول به خواندن درس هایی هستند که در طول سال آموخته اند و حالا باید آن ها را وارد کاغذ کنند تا بتوانند به مدارج بالاتری از علم برسند و گامی دیگر در پیشرفت بر دارند.

در کنار امتحانات مهمترین مشکلی که دانش آموزان به آن دچار می شوند، استرس است. این مشکل می تواند بسیاری از دانش آموزان را بیمار کند یا حتی آن ها را راهی بیمارستان کند. این موضوع برای "جنیفر لوید" بسیار کشنده تر هم خواهد بود.

دختر خوش چهره ای که موقع امتحان می میرد!! + عکس

"لوید" نوجوان 17 ساله ای است که از کودکی دچار بیماری "آدیسون" بوده است. این بیماری باعث می شود تا اندام ها اصلی بدن در هنگام استرس از کار افند. این مشکل می تواند باعث غش، ضعف و حتی مرگ این دانش آموز را به همراه داشته باشد.

این بیماری باعث شده است تا این دانش اموز دیگر نتواند بدون داروهای سنگین وارد جلسه امتحان شود. او باید چندین داروی متفاوت را مصرف کند تا هنگام امتحان دچار تشنج نشود. پزشکان بیماری او را مادر زادی و بسیار نادر می دانند که تا به حال درمان قطعی برای آن یافت نشده است.

حامد بازدید : 545 چهارشنبه 14 خرداد 1393 نظرات (1)

انواع و اقسام اتومبیل های گران قیمت، خارجی، لوکس و پلاک موقت را می توانید زیر پای چهره های مطرح فوتبال ایران ببینید. اما سوار شدن اتومبیل هایی که هر کدام بالای یک میلیارد تومان قیمت دارند در فوتبال ایران جا افتاده است! اما چه کسانی در میان فوتبالیست های مطرح اتومبیل های بالای یک میلیارد تومان سوار می شوند؟ ادامه این مطلب را بخوانید:

علی دایی و مازراتی معروف

سرمربی کنونی پرسپولیس همانطور که نخستین پورشه سوار فوتبال ایران به شمار می رفت نخستین مازراتی سوار هم به شمار می رود. او سال گذشته یک مازراتی به قیمت یک میلیارد و سیصد میلیون تومان خرید. البته دایی به غیر این مازراتی، یک بنز، یک لکسوس و یک پورشه هم دارد.

امیر قلعه نویی دیگر مازراتی سوار

عصر بنز سواری سرمربی استقلال دیگر تمام شد و حالا او هم به جرگه کسانی پیوسته که اتومبیلش بالای یک میلیارد تومان قیمت دارد. قلعه نویی نیز سال گذشته یک مازراتی خرید که البته بیشتر پسرش هوتن از آن استفاده می کند. مازراتی امیر خان نیز یک میلیارد و دویست میلیون تومان ارزش دارد.

علی کریمی و بی ام دبلیو یک میلیارد تومانی

بازیکن سابق پرسپولیس و تیم ملی همیشه بی ام دبلیو سوار است. همیشه آخرین مدل ترین نوع بی ام دبلیو را زیر پای علی کریمی ببینید. علی کریمی هم اکنون یک بی ام دبلیو آخرین سیستم سوار می شود که یک میلیارد تومان قیمت دارد. کریمی یک لکسوس یک میلیارد تومانی هم در پارکینگ خانه اش دارد.

پورشه کاین مهدی مهدوی کیا

مهدوی کیا پورشه سوار است البته از نوع کاین. کاین لوکس و آخرین سیستم مهدوی کیا بیش از یک میلیارد و صد میلیون تومان قیمت دارد. مهدوی کیا البته علاقه زیادی هم به اتومبیل بنز دارد و به غیر از کاین یک مرسدس بنز گران قیمت و شیک هم دارد.

فرهاد مجیدی و کلکسیون اتومبیل

مجیدی نیز اتومبیل های متعددی دارد اما مهم ترین و گران قیمت ترین اتومبیلش یک لامبورگینی است که البته در دوبی صاحب آن است. این اتومبیل کاپیتان سابق استقلال بیش از یک میلیارد و دویست میلیون تومان می ارزد.

نکونام جدیدترین میلیارد سوار

کاپیتان کنونی تیم ملی فوتبال ایران جدیدترین چهره ای در فوتبال ایران است که اتومبیلی با قیمت بالای یک میلیارد تومان سوار می شود. نکونام یک پورشه پانارامای یک میلیارد و سیصد میلیون تومانی دارد.

حامد بازدید : 821 یکشنبه 21 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

خداداد در گفتگو با بانک ورزش، برخلاف آن چه که تصور مي کرديم بر عليه مربي سابق اش دست به افشاگري زد. با هم صحبت هاي متفاوت خداداد عليه آقامعلم را مي خوانيم:

به نظر شما امسال که سال فرهنگ است در اين زمينه فوتبال ما چه تحولي در خود خواهد ديد؟

فوتبال ما چيزي به اسم فرهنگ ندارد. فقط يک عده افراد هستند که بَلَدند آن چناني مصاحبه کنند و بگويند فرهنگ حلقه مفقوده فوتبال است؛ کدام حلقه مفقوده؟ اصلاً فرهنگ نداريم که حلقه مفقوده داشته باشد. وقتي در اين فوتبال آقاي استاد، آقاي اخلاق، آقاي معلم، تئوريسين بزرگ فوتبال و غيره... با جادوگر کار مي کنند ديگر بحث فرهنگ و امثال اين مسائل هيچ جايي در فوتبال ما ندارد.

مي شود شفاف تر صحبت کنيد منظورتان چه کسي است؟

همين آقامعلم زماني که مربي من بود، قراردادش تمام شده بود و براي قرارداد سال جديد با من صحبت کرد که با باشگاه مشکل دارم. به او گفتم چه مشکلي. گفت: يک نفر هست که مي خواهد هر طوري شده امسال روي نيمکت بنشيند. با تعجب از او پرسيدم خوب اين بنده خدا چه کاري بلد است. گفت اين نيروي خاصي دارد و مي تواند اهريمن را از ما دور کند و لشگر خوبي را به سمت ما بياورد و از اين حرف ها که دقيقاً يادم نيست.

منظورتان از آقامعلم همان مجيد جلالي است ديگر؟

همه مي گويند آقامعلم من هم به همين اسم صدايش مي کنم. همين آقا از پاداش بازيکنان مي گرفت به اسم کار خير مي داد به آقاي جادوگر. حتي يک بار از خود من هم بابت کمک به همين کارهاي خير بخشي از پاداشم را گرفت. حالا شما به من بگو اين چه فرهنگي است که معلم و تئوريسينش دنبال جادوگري و دلالي است.

با اين مسائل که شما مطرح مي کنيد صد رحمت به دلالي...

در ابومسلم به چشم خودم ديدم که بازيکن خارجي به خاطر اين که مدير برنامه هايش پاسپورتش را نمي داد گريه مي کرد. دلال اين بازيکن نه تنها پاسپورتش را نمي داد بلکه 90 هزار دلار هم از قراردادش هم برداشته بود که در نهايت کارمان به دعوا با آن دلال کشيد. حالا شما بگو کدام فرهنگ. آقايان مي آيند مي گويند فرهنگ حلقه مفقوده فوتبال است. در فوتبالي که کسوت مرده و همه به هم بي احترامي  مي کنند، هرکس قشنگ تر دروغ بگويد و دست هايش را تکان دهد بافرهنگ تر است. چهار تا کلمه ياد گرفته اند روستبيف، آنالوگ و آپادانا و...

تعريف خداداد عزيزي از فرهنگ چيست؟

فرهنگ يعني صداقت، درستي و مردانگي. نه مثل خيلي ها که از خواب که بيدار مي شوند دست و صورتشان را با دروغ مي شويند. متأسفانه تلويزيون هم که هميشه جنگ و دعوا و تمسخر کردن ديگران را نشان مي دهد. خيالتان را راحت کنم در اين فوتبال فقط دنبال گول زدن افکار عمومي به اسم فرهنگ هستند. فرهنگ در فوتبال ما يعني پول درآوردن تحت هر شرايطي.

گفته مي شود از اسم شما به عنوان يک سپر در معرفي مرزبان براي سرمربيگري پديده استفاده کرده اند.

صلاح مملکت خويش خسروان دانند. به قول حشمت خان مهاجراني فوتبال تنها تجارتي است که بيشتر از دو سه ماه نمي تواني دروغ بگويي. شايد شما دندانپزشک خوبي نباشيد و بتوانيد تا دو سال به مريض تان دروغ بگوييد، اما فوتبال دندانپزشکي نيست. بازي ها شروع مي شود و خيلي مسائل بعد از چند ماه مشخص مي شود. من به خاطر تماس محسن پهلوان صادقانه به جلسه رفتم و برنامه ام را ارائه دادم. نه دنبال پديده بودم و نه به پديده فکر مي کردم. فرهنگ يعني همين که صادقانه رفتار کني. حالا اگر آن ها دنبال مسائل ديگري بودند، به خودشان مربوط مي شود.

در مورد صحبت هاي رحمتي در برنامه ديشب حرفي نداري؟

من با مهدي رحمتي صحبت کردم و به او گفتم خيلي از گنده هاي اين فوتبال از اين بلاها سرشان آمده بنابراين تو هم نبايد ناراحت شوي. يکي از هنرهاي فوتبال ما ضايع کردن بازيکنان بزرگ است. خود من بعد از جام جهاني 98 فرانسه در بهترين دوران ورزشي ام به سر مي بردم، اما در سفر تيم ملي به کويت حضور من با دمپايي در لابي هتل را بهانه کردند تا 20 ماه از تيم ملي دور بمانم. کشتن نيروهاي خوب در فوتبال عادي شده است.

شما چون خودتان جام جهاني را تجربه کرده ايد، شايد شرايط رحمتي را درک نکنيد.

قبول دارم نرفتن به جام جهاني براي يک بازيکن سخت است. اما بايد آن بازيکن براي مسئولان آن کشور ارزشمند باشد، براي همين وقتي پيام صادقيان هم به من زنگ زد همان حرف هايي را که به رحمتي گفته بودم به پيام هم گفتم، که در اين فوتبال نه تنها حق به حقدار نمي رسد، بلکه براي نيروهاي خوبش ارزش قائل نيستند. خود من تنها به خاطر اين که سر پول فيفا با صفايي فراهاني در فرانسه بحث کردم، آن هم به خاطر اين که کاميون هاي لباس پوما بدون آن که دست بازيکنان برسد برگشت داده شد و همان ماجرا باعث شد 20 ماه از بهترين دوران ورزشي ام نابود شود. در صورتي که در همان لابي هتل خيلي ها با شورت رکابي تردد مي کردند.

به نظر شما بحث لباس هاي تيم ملي از سوي کي روش واقعي است يا بهانه تراشي؟

صحبت کردن در مورد کي روش فايده اي ندارد. ما از اول افسار فوتبال مان را داديم دستش حالا هم حرف زدن فايده اي ندارد. بگذاريم هر جوري که دوست دارد با اين افسار بتازاند.

حامد بازدید : 1097 چهارشنبه 17 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

هانیه توسلی این روزها در صفحه هات شخصی اش فعالیت های زیادی دارد و اکثر روزها با طرفدارانش در تماس است. او به تازگی تصویری از خودش و حیوان خانگی اش منتشر کرده است.

عکس: بوسه عاشقانه هانیه توسلی

حامد بازدید : 366 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مایلی سایرس خواننده و بازیگر 21 ساله این روزها حال و روز خوبی ندارد.

او که با آهنگ های جدیدش توانسته بود هواداران خود را خشنود کند و آنها را برای برگزاری کنسرت های مختلف آمده کند ناگهان مجبور به لغو تمامی کنسرت هایش شد.

او این روزها درحال درمان می باشد و بخاطر واکنش های آلرژیک به آنتی بیوتیک ها در بیمارستان بستری می باشد.

مایلی سایرس این روزها حال و روز خوبی ندارد!!! + عکس

پزشکان اعلام کردند که خطری مایلی را تهدید نمی کند ولی مدتی باید فعالیت های هنری اش را متوقف کند.

حامد بازدید : 818 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

نوازنده و خواننده پرانرژی موسیقی یعنی "امید حاجیلی" در ساعت ۵ صبح با دو ستاره زن سینمای ایران عکس یادگاری گرفتند.

 امید حاجیلی (زادهٔ ۲ مهر ۱۳۶۲)، نوازنده ساز ترومپت، خواننده سبک پاپ، تنظیم کننده و آهنگساز است. او تاکنون دو آلبوم " آلگرو و دارکوب " را منتشر کرده است.

عکس یادگاری با 2 هنرپیشه زن در ساعت 5 صبح!

حاجیلی در پستی که این عکس را منتشر کرده است نوشته: " دیشب که نه ٥:٣٠ صبح داشتم میرفتم سمت خونه ، دیدم زیر پل پارک وی بسته است و فیلم برداری... وایساده بودم دیدم ، دوستای قدیمیمن که... من که از دیدنشون خیلی خوشحال شدم ، امیدوارم اونا هم خوشحال شده باشن". حاجیلی فرصت را غنیمت شمرده و با پگاه آهنگرانی و باران کوثری در بامداد تهران عکس یادگاری گرفتند.

حامد بازدید : 380 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

این خانم 24 ساله یک مامور پلیس امریکایی بود که بعد از باردار شدن از معشوق خود که یک معلم مدرسه است تصمیم به خودکشی گرفت.به گزارش پارس ناز او که مادر یک فرزند است از سه سال پیش با این مرد آشنا شده بود. او زمانیکه متوجه شد باردار است با فرستادن یک پیام مشابه با مضمون " میخواهم بمیرم، متاسفم" برای معشوق و همسرش خود را دار زد. جنازه او در حالی پیدا شد که او در اتاق خوابش با لباسهای فرم پلیس خود را به دار آویخته بود.

 
نتیجه خیانت یک خانم پلیس به همسرش! (عکس)

این زن در سال 2009 ازدواج کرد و از ابتدای زندگی با همسر خود دچار اختلاف شده و به گفته همکارانش این امر باعث شد تا او به همسرش خیانت کند.آقای لوئیس معشوق این زن میگوید : من میدانستم که او متاهل است . او از مشکلات زندگی و ازدواجش با من صحبت میکرد و احساس میکرد میتواند به من اعتماد کند. او اضافه میکند ما بارها سعی میکردیم این رابطه پایان یابد اما هربار یکی از ما دیگری را قانع میکرد که این رابطه باید ادامه پیدا کند.

 
معشوق او میگوید وقتی او متوجه شد باردار است قصد داشت این جنین را از بین ببرد اما از فردای آن روز دیگر او را ندیدم تا اینکه پیام او را دریافت کردم و ساعتی بعد فهمیدم که او خودکشی کرده است.
حامد بازدید : 292 چهارشنبه 10 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

پاریس هیلتون جز افرادیست که هرکاری که انجام میدهد همیشه سوژه خبرنگاران می شود.

پاریس که 33سال سن دارد چندی پیش در لس انجلس درحال بنزین زدن دیده شده است و این درحالیست که حیوان خانگی و کیف بزرگش را نیز در دست داشت!! همین نکته عجیب باعث سوژه شدن بنزین زدن پاریس هیلتون شده است.

سوژه شدن بنزین زدن پاریس هیلتون!! + عکس

سوژه شدن بنزین زدن پاریس هیلتون!! + عکس

حامد بازدید : 471 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

" تیارا بنکز " مدل 40 ساله معروف هالیوودی هرگز بدون آرایش پایش را از خانه بیرون نمیگذارد. او به خاطر لایه ضخیم همیشگی مواد آرایشی روی صورتش به شهرت رسیده است، " تیارا بنکز " اخیرا تصویری از چهره بدون آرایش خود را در اینستاگرام به نمایش گذاشت که باعث حیرت همه طرفدارانش شد.

سوژه شدن چهره بدون آرایش خانم مانکن! + عکس

در روز عید پاک که  نماد آن در میان مسیحیان " خرگوش " است ، این مدل معروف با انتشار تصویر بدون آرایش خود در حالی که شکلک یک خرگوش بازیگوش را تقلید میکند باعث شگفتی هوادارانش شد.

این سلفی جالب نشان میدهد که چقدر تفاوت میان چهره گریم شده و آرایش کرده و چهره طبیعی این هنرمند سرشناس وجود دارد. سابقا تصاویری از وی منتشر شده بود که نشان می داد در اثر اکستنشن های زیاد و طولانی ، تیارا بنکز مقدار زیادی از موهایش را از دست داده است.

حامد بازدید : 737 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جنیفر لوپز خواننده سرشناس به زودی البوم جدیدش را با عنوان اولین عشق first love منتشر خواهد کرد.

این البوم  به گفته خیلی ها جز بهترین البوم های جنیفر لوپز می باشد.

عکس های جنیفر را در مراسم رونمایی از پوستر البوم مشاهده می کنید

عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش

عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش

عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش

حامد بازدید : 731 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

«من حاصل ازدواج پنهانی شاه و گوگوش هستم.» این ادعای زنی با نام «شادی پهلوی» است که خود را فرزند ازدواج پنهانی شاه مخلوع ایران و یک خواننده زن لس آنجلسی می داند و می گوید حاضر است تا با آزمایش DNA هم ادعای خود را اثبات کند.

شادی پهلوی در صفحه خود در یکی از شبکه های اجتماعی داستان تولد خود را به از سرپرستان ساواکی خودش شنیده است این طور روایت می کند:«دلیل واقعی دستگیری مادرم توطئه بر علیه ولیعهد بود چون اگر من پسر به دنیا می آمدم موازنه های قدرت پشت پرده زیادی به هم می ریخت مادرم بعدا با وساطت غلام رضا پهلوی از زندان آزاد شد در آن زمان در ایران به دلیل سانسور ساواک جز اعضای محرم و داخلی دربار و ساواک و اعضای خانواده حقیقی فرح دیبا که من به دست آنها سپرده می شوم کسی از مردم عادی ایران از تولد دختری بین فائقه آتشین و محمد رضا پهلوی خبر دار نشده و من نیز به بقیه کوه اسرار پدرم و خانواده او ملحق میشوم .....مادرم کمی پس از تولد من به دستور ساواک و برای جلوگیری از پخش هر نوع .شایعه ای مبنی بر زایمان او از محمد رضا پهلوی او با همین شریک اخاذی مالی خود یعنی محمود قربانی ازدواج کرد و بار دیگر به دستور ساواک و برای واقعی نشان دادن ازدواج خود با قربانی او فرزند بعدی خود یعنی کامبیز قربانی را حامله شد من از سرپرستان ساواکی خود شنیده بودم که فرح برای انتقام از تولد من و همدستی مادرم در نقشه کودتای داخلی اسداله علم ........ او در روز زایمان مادرم مامور به بیمارستان فرستاده و آنها بلافاصله پس از تولد کامبیز با دستگاه اتصال قلب شوک به سر او وارد می کنند ...کامبیز به این دلیل امروز کند ذهن.... و لقب عقب مانده گرفته است.»

زنی‌ که‌ ادعا می‌کند فرزند شاه‌ و گوگوش‌ است + عکس

شادی پهلوی مدعی شده است: من به برادرم کامبیز قربانی هم بارها پیام دادم و گفتم برای آزمایش DNA به ترکیه بیاید تا داستان خود را ثابت کنم. او همچنین آرزو کرده روزی با مسلسل گوگوش را در جمع هوادارانش بکشد.

حامد بازدید : 565 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جنیفر لین لوپز (به انگلیسی: Jennifer Lynn Lopez)‏ با نام مستعار جِی لو (به انگلیسی: J. Lo)‏ زاده ۲۴ ژوئیه ۱۹۶۹ خواننده، بازیگر، رقصنده، تهیه کننده موسیقی، تهیه کننده تلویزیونی و طراح مد پورتوریکویی تبار اهل آمریکاست. جنیفر لوپز توسط مجله اقتصادی آمریکایی فوربز عنوان ثروتمندترین بازیگر لاتین تبار اهل هالیوود را به خود اختصاص داد. جنیفر لوپز در فهرست ۱۰۰ شخص پرنفوذ و اثرگذار آمریکایی لاتین تبار، توسط مجله پیپل اِن اسپانول به عنوان نفر نخست برگزیده شد.

جنیفر لوپز که حدودا 2سال است با کاسپر اسمارت 26ساله رابطه دارد این روزها سرگرم تدارک جشن تولدش می باشد. او دو روز قبل از تولدش به همراه کاسپر و بدون فرزندانش جشنی کوچک برگزار کرد که عکس های آنها را مشاهده می کنید

خوش گذرانی جنیفر لوپز و معشوقش قبل از جشن تولدش! + عکس

خوش گذرانی جنیفر لوپز و معشوقش قبل از جشن تولدش! + عکس

خوش گذرانی جنیفر لوپز و معشوقش قبل از جشن تولدش! + عکس

حامد بازدید : 561 یکشنبه 07 اردیبهشت 1393 نظرات (0)
سلنا ماری گومز (به انگلیسی: Selena Marie Gomez)‏ (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است. او در جوانی از نیویورک به گرند پرایری در تگزاس رفت. او بیش تر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی جادوگران محلهٔ لرزان از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او بازی در فیلم بچه های جاسوس بود.

سلنا گومز در روز تولدش در کنار دوستانش بود و آن روز را با آنها سپری کرد.

 

عکس هایی از جشن تولد سلنا گومز

 

عکس هایی از جشن تولد سلنا گومز

 

عکس هایی از جشن تولد سلنا گومز

 

عکس هایی از جشن تولد سلنا گومز
حامد بازدید : 372 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

روز پنج شنبه ۲۴ آپريل، مسابقه ی سالانه ی دو با کفشهای پاشنه بلند و لباسهای رسمی اداری (در گروه خانمها) و مسابقه ی دو با کت و شلوار اداری، کفشهای مردانه و کيف اداری (در گروه مردان) در ناحیه ی تجاری zuidas در آمستردام برگزار شد.

يکی از قوانين اين مسابقات اين است که پاشنه ی کفش خانمها می بايست دست کم ۹ سانتی متر باشد.

مسابقه دو با کفشهای پاشنه بلند در هلند!+تصاویرمسابقه دو با کفشهای پاشنه بلند در هلند!+تصاویرمسابقه دو با کفشهای پاشنه بلند در هلند!+تصاویرمسابقه دو با کفشهای پاشنه بلند در هلند!+تصاویرمسابقه دو با کفشهای پاشنه بلند در هلند!+تصاویر

حامد بازدید : 701 شنبه 06 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

مجله ی People بازيگر فيلم ۱۲ سال بردگی (Lupita Nyong'o) را بعنوان زيباترين زن جهان معرفی کرده و عکس اين بازيگر کنيايی تبار را روی جلد آخرين شماره ی خود به چاپ رسانده است.

ولی اين مجله پيش از Lupita Nyong'o چه کسانی را بعنوان زيباترين زن جهان معرفی کرده بود؟

Lupita Nyong'o سال ۲۰۱۴

زیباترین زن جهان برگزیده شد!+عکس

حامد بازدید : 466 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

لادن مستوفی (زاده تنکابن ۲۶ آبان ۱۳۵۱) بازیگر زن ایرانی است. او همسر شهرام اسدی (کارگردان) و خواهر لاله مستوفی (منشی صحنه) است. وی کار خود را با فیلم روز واقعه آغاز کرد و چند سال بعد پس از بازی در مجموعهٔ دوران سرکشی کمال تبریزی به شهرت رسید.

مدل موی کاملا متفاوت بازیگر زن ایرانی!! + عکس

مدل موی کاملا متفاوت بازیگر زن ایرانی!! + عکس

حامد بازدید : 277 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

براساس اعلام ناسا زباله های فضایی که دربرگیرنده موشکهای و ماهواره های متروک است و در مدار زمین وجود دارند به زودی ترک کردن زمین را برای کاوشگرها و فضاپیماها دشوار می کند.

میش نجر عکاس آلمانی با همکاری موسسه سیستمهای هوافضایی در دانشگاه فناوری براونشوایگ که به وی در ردگیری زباله های فضایی کمک کرده، تصویری ارائه کرده که نشان دهنده تبدیل شدن زباله های فضایی به یک مشکل جدی است.

در حال حاضر 22 هزار شی در مدار زمین هستند که ردگیری آنها در زمین ساده است و جدا از این، تعداد بیشماری جرم کوچکتر وجود دارد که می تواند به فضاپیماها در سفرهای داری سرنشین و ماهواره های ارزشمند صدمه بزنند.

براساس یک اطلاعات آرشیوی هر گوی مینیاتوری در این تصویر نشان دهنده یک شی در مدار فضایی زمین است.

عکسی دیدنی از زباله های فضایی در اطراف زمین!

به طور کلی تخمین زده شده است که تعدد زباله های فضایی زمین به 370 هزار قطعه می رسد که در مدار زمین شناور بوده و با سرعت 35 هزار و 405 کیلومتر در حرکت هستند.

از آنجا که سن پیشرفتهای فضایی انسان به 54 سال می رسد، تمدن بشری فضای بالای اتمسفر زمین را با بقایای موشکها و سایر قطعاتی که در طول پرتاب موشک از آن رها می شود آلوده کرده است.

بسیاری از این زباله های فضایی به زمین برمی گردند اما اکثر آنها هنگام بازگشت دوباره می سوزند.

یکی از منابع مهم زباله های فضایی در گذشته آزمایش سلاحهای ضد ماهواره بود که توسط ایالات متحده و اتحاد جماهیر شوروی در دهه 1960 انجام می شد. رویدادهای تصادفی نیز در این رابطه با این مشکل نقشی برعهده داشت. برای مثال در فوریه 2007 یک تقویت کننده Briz-M روسیه در مدار برفراز جنوب استرالیا منفجر شد.

اخیرا نیز ماهواره GOCE که از آن با عنوان فراری فضا یاد می شود سقوط آتشین روی زمین داشت. این ماهواره در مسیری بین آسیای شرقی و غرب اقیانوس آرام تا قطب جنوب سقوط کرد و منجر به هیچ صدمه ای نشد.

حامد بازدید : 281 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

امروزه آمار عمل کردن چشم ها برای رهایی از عینک به قدری افزایش یافته است که در يك دقیقه 2 نفر چشم هایشان را زیر تیغ عمل جراحی می برند.

کوچک کردن بینی یکی از بزرگترین دغدغه هایی است که امروزه اکثریت مردم با آن مواجه هستند اما با روش هایی ساده می توانید بینی خود را تا حدود زیادی به فرم دلخواهتان درآورید.

بررسی ها نشان می دهند استفاده ی مداوم از عینک باعث فرم گرفتن بینی می شود و بینی را به حالت غضروفی در می آورد.هر چه لبه ی کناری عینک پهن تر باشد بینی بیشتر تحت تاثیر قرار می گیرد.

دانشمندان با بررسی 50 هزار داوطلب دریافتند کسانی که بیش از 10 ساعت در روز از عینک به چشم دارند دارای بینی های کوچکتری هستند. همچنین تهيه عسل و روغن زیتون و ماساژ آن بر روی بینی کمک می کند تا چربی های ریز پوست بینی از بین برود و بینی تان کمی کوچکتر شود.

عینک آفتابی را در این روزهای گرم تابستان فراموش نکنید و همچنین می توانید از عینک آفتابی برای کوچکتر کردن بینی های خود استفاده کنید البته سایز عینک هم در این مسئله بسیار اهمیت دارد.

حامد بازدید : 448 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

"سرزمین شیرین فلفلی من" از کارگردان سرشناس کُرد هینر سالیم، تازه‌ترین محصول کردستان عراق ، آلمان و فرانسه است. این فیلم برای نخستین بار در بخش "نگاه دیگر" جشنواره‌ی جهانی فیلم کن ۲۰۱۳ به نمایش در آمد. نام هینر سالیم دو دهه‌ی پیش با کار‌های بیادماندنی مانند "ودکا و لیمو" و اگر "بمیری، می‌کشمت" بر سر زبان‌ها افتاد.

"سرزمین شیرین فلفلی من" یک وسترن کُردی طنزآلود است که در طبیعت مسحورکننده‌ی "کردستان عراق " فیلم‌برداری شده است.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش +تصاویر


تازه‌ترین کار هینر سالیم نیز به روابط و مناسبات اجتماعی کردستان، پس از پیروزی و کسب استقلال می‌پردازد؛ جامعه‌ای پدر سالار با بافت‌های گسست‌ناپذیر سنتی که هنوز در آن قانون و قانون‌مندی جایی ندارد و اسلحه و خشونت حرف اول و آخر را می‌زند.
هینر سالیم که سال‌ها در مهاجرت بسر برده و برای نخستین بار در سال ۲۰۰۸ برای تهیه‌ی مقدمات این فیلم به زادگاهش بازگشته، سرنوشت و آینده‌ی "کردستان موجود" را به نقل از پدربزرگ خود این‌گونه تعریف می‌کند: «گذشته‌ی ما غم‌انگیز است، زمان حال‌مان هم همین‌طور. باید خوشحال باشیم که آینده‌‌‌ای نداریم.» این برداشت، اغلب در نماهای زیبای فیلم با رنگ‌آمیزی‌های گویا بازتاب می‌یابد.

 

داستان فیلم "سرزمین شیرین فلفلی من"، داستان آشنایی و مبارزه‌ی باران (کرکماز ارسلان) و گوند (گلشیفته فراهانی) علیه استبداد و بی‌قانونی است. اولی در صف پیش‌مرگان کُرد برای استقلال زادگاهش جنگیده و دومی در رویای رسیدن به این استقلال، تحصیل کرده تا بعدها به "میهنش" ادای دین کند.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش +تصاویر


باران در نمایی از فیلم می گوید: «قبلا که مبارزه می‌کردیم، آسون‌تر بود. حالا باید بسازیم.» وظیفه‌ی این مبارز پیشین در مقام رییس پلیس، برقراری نظم در منطقه‌ای در مرز ایران و ترکیه است که به مرکز قاچاق نفت و دارو و مشروبات الکلی و بسیاری کالاهای نایاب دیگر تبدیل شده است. گوند هم آموزگار متعهدی است که بر خلاف میل ۱۲ برادر رشید خود و کدخدای ده، راهی این روستا می‌شود تا به "بچه‌ها" سواد یاد بدهد.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش +تصاویر


این که گوند و باران در راه انجام وظیفه‌ی خود و ادای دین با دشواری‌های بسیاری روبرو می‌شوند، از ابتدای فیلم روشن است. این که این دو به یکدیگر دل می‌بازند، هم همین‌طور. در این نما، باران آموزگار از روستا رانده‌شده را سوار بر ترک اسب خود به شهر نزدیک می‌برد.

گلشیفته فراهانی در فیلم جدیدش +تصاویر


فیلم "سرزمین شیرین فلفلی من"به دلیل پرداخت تصویری و طنز خشک هینر سالیم (که خاص فیلم‌‌های او است)، مورد استقبال منتقدان قرار گرفته است.

حامد بازدید : 1210 چهارشنبه 27 فروردین 1393 نظرات (1)

ریحانا محبوب ترین خواننده پاپ دنیا در یک فوتوشوتینگ جدید کاملا برهنه شد و تمام لباس های خود را برای این عکس ها از تنش کند.او روز چهارشنبه در یکی از بالکن های لس انجلس و محله هالیوود اجازه داد تا عکس هایی از بدنش گرفته شود که بدون هیچ گونه پوششی است.این عکس ها برای یکی از مجله های غیر اخلاقی وابسته به شرکت Play boy گرفته شده است.این خواننده 26 ساله باربادوسی با یک لباس بلند مشکی در این عکس برداری حاضر شد و به محض رسیدن به محل عکس برداریبا بیشرمی تمام لباس هایش را در اورد.در شب همان روز هم او با یک لباس ابی به ورزشگاه لس انجلس کلیپرز رفت تا شاهد باز این تیم در برابر اوکلاهاما تاندر باشد.

برهنه شدن خواننده معروف ریحانا + عکس

برهنه شدن خواننده معروف ریحانا + عکس

حامد بازدید : 418 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

مدارکی وجود دارد، مرزبان ربوده شده زنده است

 از سبزوار محمدرضا محسنی ثانی امشب در حاشیه دیدار با تشکل های فرهنگی سبزوار در جمع خبرنگاران با بیان اینکه این کمیته برای پایان دادن به حوزه های تجاوز این افراد از مرزهای شرقی تشکیل می شود، اظهار کرد: متأسفانه مرزهای تحت حاکمیت همسایگان ما از جمله پاکستان و افغانستان محل امنی برای گروهک های تروریست و شرور شده است.

وی با اشاره به وضعیت گروهبان جمشید دانایی فر گفت: مدارکی در دست است که نشان می دهد این مرزبان همچنان زنده است و ما امیدواریم بتوانیم ایشان را نیز به کشور بازگردانیم.

وی با بیان اینکه در راستای بازگرداندن چهار مرزبان دیگر اقدامات خاصی صورت گرفت، اضافه کرد: در اقداماتی که برای آزادی این عزیزان صورت گرفت نقش سربازان گمنام امام زمان (عج) بی بدیل و سازنده بود.

عضو مجمع نمایندگان استان خراسان رضوی افزود: ما می توانستیم از طریق اقدامات خودمان این مرزبانان را نجات دهیم، اما چون جان این عزیزان برای ما اهمیت داشت از طریق یک روش تعاملی که با مدیریت و درایت نیروهای وزارت اطلاعات صورت گرفت توانستیم کار را مدیریت و این چهار مرزبان را آزاد کنیم.

وی تأکید کرد: هیچگاه نباید از قدرت عوامل اطلاعاتی و مدیریت خوب وزارت اطلاعات و تلاش سربازان گمنام امام زمان(عج) در کشور غافل بود.

حامد بازدید : 398 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

محراب قاسم خانی عکسی با موضوع سبیل در اینستاگرامش منتشر کرد!

محراب قاسم خانی فیلمنامه نویس سریال های پژمان و ساختمان پزشکان با انتشار این عکس در شبکه اینستاگرام نوشته است:مسابقه سبیل من و رامبد. البته اگه به قدمت باشه من قهرمانم. از سال ٧٢ تا الان اکثر مواقع سبیلم همین بوده!

مسابقه سبیل بین رامبد جوان و محراب قاسم خانی! + عکس

حامد بازدید : 488 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (1)

یمان معادی بازیگر  ایرانی  در خیابان های نیویورک.بر روی تی شرت او به زبان انگلیسی نوشته شده است: «من تهران را دوست دارم».

تی شرت جالب پیمان معادی در نیویورک! + عکس

پیمان معادی فرزند یک زوج ایرانی است که در سال ۱۹۷۲ (۱۳۴۹) در نیویورک سیتی ، ایالات متحده به دنیا آمده است. خانواده او زمانی که او ۵ سال داشت به ایران بازگشتند. او دارای لیسانس مهندسی متالورژی از دانشگاه آزاد کرج می باشد.

او به عنوان فیلمنامه نویس با نگارش فیلمنامه آواز قو فعالیت خود را در سینما آغاز کرد و به عنوان بازیگر در سال ۱۳۸۷ برای اولین بار در فیلم درباره الی به کارگردانی اصغر فرهادی ظاهر شد و بازی ماندگاری از خود به جای گذاشت.

2 سال بعد ، او جایزه ی خرس نقره ای ، بهترین بازیگر مرد را برای اجرای نقش نادر در فیلم جدایی نادر از سیمین اثر اصغر فرهادی (۲۰۱۱) را از جشنواره بین المللی فیلم برلین دریافت کرد.

حامد بازدید : 462 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

"اِمل الامدین "وکیل مدافع معروف انگلیسی - لبنانی الاصل که سال گذشته به عنوان جذاب ترین وکیل مدافع لندن انتخاب شد ، نامزدجدید جورج کلونی است.

 اِمل که به سه زبان دنیا مسلط است ،در جریان دادگاهی ویکی لیکس به عنوان وکیل مدافع ،شهرت و محبوبیت بسیاری کسب کرد و به کاخ سفید راه پیدا کرد و همین موضوع باعث آشنایی او با یکی از مهمانان ویژه این عمارت یعنی جورج کلونی شد.

جذاب ترین وکیل زن و ارتباط با جورج کلونی! + عکس

اِمل در مهمانی عوامل فیلم جدید جورج کلونی Monuments Men مهمان ویژه بود و همچنین به دعوت همسر مدت دیمون «لوسیندا» به همراه جورج در ضیافت شام «ویلارد هتل» شرکت کرد

یکی از دوستان نزدیک کلونی گفت: جورج کاملا شیفته ذکاوت و هوش اجتماعی ،اِمل شده است و حتی او را به پدر و مادرش معرفی کرده است !!

رابطه دوستی این زوج به سال 2013 برمیگردد ولی آنها برای دوری کردن از جنجال تا به حال آن را پنهان کرده بودند.

حامد بازدید : 300 دوشنبه 25 فروردین 1393 نظرات (0)

ملیکا شریفی نیا که از هواداران دو آتشه تیم پرسپولیس است با انتشار این عکس نوشت: و اینگونه بود که استقلال تغییر رنگ داد ! :)))))))))))

کری خوانی ملیکا شریفی نیا برای استقلالی ها!

این عکس و نوشته واکنش های زیادی در صفحه شخصی ملیکا شریفی نیا داشته و حدود ۳۰۰ نفر برای آن کامنت (نظر) گذاشته اند.

یکی از طرفداران تیم پرسپولیس نوشته است: عیب نداره دوستان استقلالی،اشکاتونو پاک کنید و گریه نکنید!!!;-) بالأخره پنجم شدن هم خودش برای استقلال خیلیه!!!

کاربر دیگری که طرفدار تیم استقلال است اینگونه نظرش را اعلام کرده است: درسته که استقلالیم...ولی هیچ وقت از باخت پرسپولیس خوشحال نمیشم...البته این ویژگی استقلالیاس...از یه پرسپولیسی توقعی بیش از این نمیشه داشت.

حامد بازدید : 315 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (1)

جام جم سرا: علت اصلی این تصادف طبق اعلام مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ، عدم کنترل وسیله نقلیه ناشی از تخطی از سرعت مجاز توسط راننده خودروی کامیون بوده است. طبق نظر پلیس، لازم بود راننده کامیون با لحاظ تابلوها و علائم و ... که بیانگر پایان بزرگراه، کاهش سرعت و ... می باشد نکات لازم را رعایت می کرد. بر همین اساس و به دلیل بی مبالاتی، امکان کاهش سرعت و کنترل تصادف نیز فراهم نشده و کامیون با 11 دستگاه سواری متوقف در پشت چراغ قرمز و یک نفر عابر پیاده برخورد می نماید که جملگی متحمل خسارات مادی شدند ولی عابر پیاده مجروح می گردند. عابر مذکور نیز باید از پل هوایی نزدیک محل تصادف عبور می نمودند تا از حوادث و خطرات پیشگیری می شد.

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

تصادف ۱۲ خودرو در میدان توحید تهران + عکس

حامد بازدید : 898 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

 شکیرا که به همراه نامزدش پیکه به برزیل رفته در هتلی در شهر ریو د ژانیرو اقامت دارد. او از بالکن اتاقش بیرون آمد و به ابراز احساسات طرفدارانش پاسخ داد. نکته جالب این بود که او بدون هیچ آرایشی در این عکس ها دیده می شود.

 

 

3 عکس جدید از چهره بدون آرایش شکیرا در برزیل + عکس فرزند و نامزدش
 
3 عکس جدید از چهره بدون آرایش شکیرا در برزیل + عکس فرزند و نامزدش
 
3 عکس جدید از چهره بدون آرایش شکیرا در برزیل + عکس فرزند و نامزدش
 
3 عکس جدید از چهره بدون آرایش شکیرا در برزیل + عکس فرزند و نامزدش
حامد بازدید : 1092 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (1)

در شمال هند در برخی روستاها همچون دهردون، خانواده های چند شوهری مرسوم است که فرزندان پسر در خانواده با ازدواج اولین برادر، به وی پیوسته و زندگی شان را با وی ادامه می دهند! گفته می شود پسران خانواده از این رو دست به این کار می زنند تا میراث پدریشان کمتر بین وراث تقسیم شده و شریک کمتری پیدا کند! آن زن جوانی که در تصویر زیر می بینید خم رجا نام دارد و عروس پنج برادر است.

رجای ۲۱ اولین بار با یک برادر هم خانه شد و پس از آن چهار برادر د یگر شوهر قانونی اش شده اند . در نتیجه طفلی به دنیا آمد و او را جی نام گذاشتند

اکنون رجا نمی داند ,که این فرزند از کدامی از برادران است. رجا در ابتدا گویا شرم میداشته  است ولی تدریجاً به پنج شوهری عادت کرده ,امروز خود را خوشبخت می شمارد!

نکته جالب در این است که همه زنان در این روستا میزبان پنج همسر نیستند، تنها رجا این طور است چراکه زنا دیگر نهایتاً سه همسر دارند.

زنی که با 5 شوهرش زندگی می کند! + عکس

رجا اولبار به همسری گدو ویرمه ۲۱ – ساله درآمد وبعد بیج ۳۲ –  ساله ,سان تر به سانتی رمه ۲۸ –  ساله ,پس به گاپل ۲۶ –  ساله و نهایت به دنیش ۱۸ –  ساله …

همچنین رجا خم نمی داند ,که پسر یک و نیم ساله اش جیjey از کدام همسرش است ,لاکن او همه پنج شوهرش را دوست میداشته است و همسرانش نیز به او مهر دارند, زیرا هر یک پنج برادر برابر اظهار دارند ,که شاید پسر از او باشد!

شاید این روستا را باید مکان حرام زاده ها بنامیم و شکر می کنیم که دین مان اسلام است و ما را از این گمراهی رهانیده  است

حامد بازدید : 322 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

لئوناردو دی  کاپریو در 11 نوامبر 1974 در شهر لس آنجلس در ایالت کالیفورنیا متولد شد. پدرش جورج دی کاپریو نویسنده کتاب های کومیک و مادرش ارمهاین ایندربرکن و مادربزرگش هلنا ایندربرکن. اجداد لئوناردو اهل ایتالیا و آلمان بودند و سه/ چهارم دی کپریو در واقع آلمانی است. نام لئوناردو توسط مادر او و به خاطر نام لئوناردو داوینچی هنگامی که نقاشی این هنرمند را در ایتالیا مشاهده نمود بر او گذاشته شد. مادر و پدر لئو هنگامی که تنها یک سال داشت از یکدیگر طلاق گرفتند و لئوناردو همراه مادرش در محلهٔ فقیرنشینی با نام ایکو پارک که موسوم به زاغه های هالیوود است زندگی کرد و بزرگ شد. لئوناردو دیکاپریو و دوست دخترش تونی گارن

لئوناردو دی کاپریو و نامزدش در کنار اتومبیل جدیدش +عکس

لئوناردو دی کاپریو و نامزدش در کنار اتومبیل جدیدش +عکس

حامد بازدید : 872 شنبه 23 فروردین 1393 نظرات (0)

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

در قدیم خانه ها حیاط داشتند، اما حالا آپارتمان ها بالکن دارند. با گسترش شهرها و آپارتمان سازی بالکن تازه از اوائل قرن بیستم بود که در غرب کاربرد "توده ای" پیدا کرد و تقریبا همه خانه های ساخته شده در آن دوران مجهز به بالکن شدند.

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

به گزارش دیلی خبر نقاشی های دیواری باقی مانده از دوران رم باستان حکایت از وجود بالکن در آن دوران دارند. شاید به همین خاطر هم هست که واژه بالکن "Balcone" از زبان ایتالیایی به دیگر زبان ها راه یافته است. جالب اینکه بالکن سرپوشیده در هند و بالکن با مشبک های چوبی رو به بیرون برای دیده نشدن زنان در کشورهای عربی نیز وجود داشته است.

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

بالکن کاخ ها

در معماری، تاریخ بالکن با کاخ ها و قصر های شاهان و اشرافیت پیوند خورده است و پادشاهان و اشراف در مراسم بخصوص و مناسبت ها در روی بالکن قصر در مقابل زیردستان خود حضور می یافتند. بالکن گاهی نیز فقط جنبه زینتی برای قصر ها داشته است. (عکس: مراسم خداحافظی باتریکس ملکه هلند از سلطنت بر روی بالکن و در حضور هزاران نفر از شهروندان این کشور)

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

فراگیر شدن بالکن

از دهه ۵۰ میلادی قرن گذشته بالکن به بخش ثابت در ساختمان سازی تبدیل شد. از این دوران بود که تزئین بالکن، تولید و خرید و فروش لوازم مخصوص آن و گذراندن بخشی از زندگی در ماه های گرم سال بر روی بالکن نیز در جوامع شهری جای خود را باز کرد.

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

بالکن دار شدن ایرانیان

در ایران در کمتر از ۴ دهه اخیر میزان شهرنشینی به بیشتر از ۷۰ درصد رسید. با رشد شهرها، بخش وسیعی از جمعیت آن آپارتمان نشین شدند.

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

وقتی بالکن "دید دارد"

ایرانیان از بالکن های خود به دلیل "دید داشتن" و وجود احتمالی "چشمان نامحرم" استفاده نمی کنند.

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

زیبا سازی بالکن

شهروندان آلمانی هرچقدر هم که بالکن شان کوچک باشد، باز هم به گل کاری، گذاشتن گلدان، تزیین و زیبا سازی آن اهتمام می ورزند.

در بالکن ایرانیان و کشورهای غربی چه می گذرد!+عکس

کاربرد دوگانه زیباسازی بالکن

بالکن خانه ها اما تنها برای ساکنان آن نیست که با زیبا سازی از آن لذت می برند، بالکن "ویترین" شهر نیز هست و زیبایی و یا زشتی های آن بر چهره شهر تاثیرگذار است

تعداد صفحات : 15

درباره ما
hfuuhf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید آنلاین آسان
  • دانلود بازی PC
  • انلود آهنگ
  • سایت تفریحی نور فان
  • پورتال تفریحی سرگرمی TBZ
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • سایت شاد و تفریحی باران
  • باشگاه تفریحی نور
  • سایت تفریحی 3003
  • یک فنجان لبخند
  • کتابخانه الکترونیکی
  • در هم بر هم
  • باکس ها | کسب درآمد از اينترنت
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • کانون دانشجویی هلال احمر جهرم
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • تبادل لینکحرفه ای و پر بازدید
  • ازشير مرغ تا جون آدميزاد
  • زیبا فیلم
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • ••●اندرويدون ●••
  • پاتوق جوان
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم اهنگ
  • jookosms
  • . . . تنهایی . . .
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • عکس و والپیپر HD
  • طرفداران سریال شرلوک
  • انرژی مثبت
  • تبادل لینک
  • ☻☻عکس های خفن☻☻
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ±وبلاگ
  • جدیدترین اس ام اس
  • تهران موزیک
  • عشق بارسا@پرسپولیس
  • شنا ،شیرجه ،واترپلو ،سه گانه
  • بروزترين وبسايت تفريحي ايراني
  • شهر من بابـــــــــل
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • شاید برای تو,شاید برای دلم
  • عکس های خفن خفن سرا
  • THE WANTED
  • پایین 18 وارد نشه
  • سايت تفريحي وسرگرمي حمید
  • سايت تفريحي وسرگرمي ياس
  • hot photos
  • سایت تفریحی و سرگرمی اولدوزفا
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • موتور سواری استان زنجان_ آببر
  • شهر بازي
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • مطالب عاشقانه و جالب( بهبود )
  • دانلود رایگان بازی
  • ۩۞۩کتاب الکترونیکی۩۞۩
  • جهان ورزش
  • سایت تفریحی فان شاد
  • عاشقانها
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    link box2

    لینک باکس

    link box 3


    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 23
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 26
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 580
  • بازدید ماه : 580
  • بازدید سال : 20,258
  • بازدید کلی : 428,053
  • link box1