loading...
سایت تفریحی عسل
حامد بازدید : 314 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

در عربستان سعودی که به طور معمول مهریه های به نسبت سنگین و بیش از 100 هزار ریال سعودی (معادل حدود 100میلیون تومان) برای دختران نو عروس در نظر گرفته می شود، در برخی موارد این سنت ها با تعیین مهریه های اندک و معنوی و گاه غیرعادی، شکسته شده است.

در برخی موارد، نوعروسان عربستانی مهریه های عجیب و نامتعارفی درخواست کرده اند که یکی از عجیب ترین آنها، مهریه عروسی است که بعد از آگاهی از ترس همسر آینده اش از سوسمار، از وی خواست تا به عنوان مهریه برای او 300 سوسمار زنده از بیابان شکار کند!

روزنامه القدس العربی با درج این خبر نوشت: البته داماد بیچاره موفق شد تنها 100 سوسمار زنده تقدیم عروس خانم کند.

اما در مقابل این افراط گری، در طائف عربستان پدر یک عروس در برابر عاقد از داماد خواست تا به عنوان مهریه، به عروس خانم در حفظ سوره مبارکه "ملک" کمک کند و هدف خود را از این کار، شکستن سنت مهریه های سنگین و بازگشت به تعالیم دین مبین اسلام درخصوص ازدواج آسان اعلام کرد.

وی با بیان این نکته که جوانها در دوره کنونی از لحاظ مالی در شرایط دشواری هستند؛ ابراز امیدواری کرد که همه پدران هنگام ازدواج دخترشان همین روش را در پیش گیرند.

روزنامه "الانباء" چاپ عربستان نیز در باره رواج مهریه های سبک و آسان کردن ازدواج نوشت: مردی در استان القنفده در منطقه مکه مکرمه، مهریه دختر خود را تنها 10 ریال سعودی تعیین کرد که این اقدام بسیار مورد تحسین اطرافیانش قرار گرفت و آنها نیز آرزو کردند که این اقدام، الگوی دیگران در آسان کردن ازدواج قرار گیرد.

در منطقه مدینه منوره نیز پدر یک عروس، هزینه های جشن عروسی را که توسط داماد پرداخت می شود، به عنوان مهریه پذیرفت و علاوه بر آن یک دستگاه منزل نوساز به نوعروس و تازه داماد هدیه کرد. وی اظهار داشت: تنها مساله مهم برای من این است که دخترم با همسر آینده خود زندگی سعادتمندانه ای داشته باشد.

حامد بازدید : 286 یکشنبه 01 دی 1392 نظرات (0)
یک خانم راننده تهرانی حادثه ای رقم زد که هم خوش در این حادثه دچار آسیب شد و هم به خودروهای پارک شده در یک خیابان صدمه واردکرد.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از واژگونی یک دستگاه سواری ال90 در خیابان فرعی پس از برخورد با سه دستگاه خودرو سواری خبر داد.
 
سید جلال ملکی گفت: به دنبال اعلام یک مورد حادثه رانندگی در ساعت 11:32 چهارشنبه ستاد فرماندهی آتش نشانان را به محل حادثه واقع در گلبرگ شرقی خیابان امین اعزام کرد.

وی افزود: پس از حضور آتش نشانان در محل مشاهده شد که یک دستگاه سواری «ال90» به دلیل نامعلومی از مسیر منحرف شده و پس از برخورد با سه دستگاه خودرو سواری که در حاشیه خیابان پارک شده بودند واژگون شده است.

 

خانم تهرانی اتومبیل L90 را چپ کرد + عکس

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با اشاره به محبوس شدن راننده زن این خودرو در کابین اظهار کرد:

آتش نشانان پس از قطع جریان برق و سوخت خودرو و ایمن سازی محل عملیات خود برای خارج کردن راننده  آن به نام «مریم - خ» 42 ساله را آغاز کرده و پس از مدتی وی را خارج کرده در حالی که به شدت دچار آسیب دیدگی شده بود به عوامل اورژانس تحویل دادند.

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران اضافه کرد: عوامل آتش نشانی پس از ایمن سازی محل و انتقال خودرو به حاشیه خیابان در ساعت 12 به عملیات خود خاتمه دادند. به گفته ملکی، علت این حادثه از سوی عوامل راهنمایی و رانندگی بررسی و اعلام خواهد شد.

حامد بازدید : 308 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

چند ماهی می شود که بروز ارجمند پدر شده است. پسری که عاشقانه دوستش دارد و اصلا دوست ندارد از او جدا شود و به سر کار برود.

پارمیس زند، یک مادر تمام عیار است، عاشقانه با جانیار رفتار می کند و نگاهش پر از محبت است.

برزو ارجمند هم از کوچک ترین عادت های پسرش خبر دارد، می داند که باید چه کار کند تا او را آرام کند اما جانیار، پسری آرام و خوش اخلاق است که دائم به دنبال چیزی می گردد، دائم چشمانش می چرخد و با آن یک جفت چشم سیاه چیزهای تازه را کشف می کند.

عکس خانوادگی از برزو ارجمند و همسر و پسر 1ساله شان!

حامد بازدید : 288 سه شنبه 02 مهر 1392 نظرات (0)

همیشه ستاره بودن دردسرهای خاص خود را دارد، آنجلینا جولی ستاره سرشناس هالیوودی همیشه زیر ذره بین عکاسان و خبرنگاران قرار داشته است. اخیرا استفاده از یک کیف با یک برند مطرح تجاری و قیمت زیادش باعث شد این ستاره جنجالی هالیوودی به یک سوژه رسانه ای تبدیل شود.

وقتی کیف گران قیمت آنجلینا جولی سوژه می شود! + عکس

وقتی کیف گران قیمت آنجلینا جولی سوژه می شود! + عکس

وقتی کیف گران قیمت آنجلینا جولی سوژه می شود! + عکس

حامد بازدید : 368 شنبه 23 شهریور 1392 نظرات (0)

جیرجیرک حشره ای است که صداهای عجیبی را از خود ایجاد می کند و این صدا در دراز مدت می تواند در روان انسان ها نیز تاثیرگذار باشد اما عده ای هستند که علاقه خاصی به این صدا دارند.

انسان هایی روی کره زمین پیدا می شوند که علاقه شدیدی به حشرات و جانوران مختلف دارند. این افراد سعی می کنند تا تمامی گونه های حشرات را در اختیار داشته باشند.

مردی که با 1000 جیرجیرک زندگی می کند + عکس

این جیرجیرک ها در این مدت زاد و ولد نیز می کنند و ممکن است هرروز بیشتر از گذشته شوند. آن ها صداهای مختلفی نیز به وجود می آورند که به گفته این جانورشناس بسیار آرامش بخش است.

این صدای ارامش بخش اما برای همسایگان زیاد خوب نیست آن ها نیز به خاطر این صدا از او شکایت کرده اند. همچنین این جیرجیرک ها حامل بیماری های مختلفی هستند که تقریبا تا شعاع یک کیلومتری منطقه زندگی این فرد را الوده کرده است.

پلیس در چند هفته گذشته اخطارهایی را به این جانورشناس داده است و از او خواست تا جیرجیرک ها را در طیعت رها کند.. البته این مرد فعلا قصد رها کردن آن ها را ندارد و به اخطارهای پلیس نیز توجهی نمی کند.

حامد بازدید : 388 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (0)

کانگوروها حیوانات بامزه ای هستند، اما لقب «بوکسور سنگین وزن» را بی دلیل به دست نیاورده اند.

جنگ این حیوان با یک سگ ساده روی یک نوار ویدئویی ضبط شده است.

در این نوار که توسط آنتونی گیل در یوتیوب گذاشته شده، سگ سیاه دانمارکی به نام مکس برای شنا کردن داخل برکه آب می شود بی خبر از اینکه یک رقیب قرار است برای غرق کردنش اقدام کند.

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

درحالیکه به شدت برای کانگورو عو عو می کند، سگ یک قدم نزدیک تر می شود.

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

* کانگوروی وحشی به خوبی سگ را نگه داشته و سعی می کند با هل دادن و نگه داشتنش در زیر آب حیوان بیچاره را غرق کند.

کانگوروی بزرگ یک ضربه خطرناک با پنجه هایش به پوزه سگ می زند.

مکس داخل آب می افتد و به سمت خشکی شنا می کند.

اما بعد از تکان دادن خودش خیلی احمقانه دوباره باز می گردد.

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

یک سگ دیگر که دوست سگ سیاه است این حادثه را دیده و ترسیده.

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

عکس های کانگوروی عجیبی که می خواهد سگ بازیگوشی را غرق کند!!

حامد بازدید : 236 شنبه 09 شهریور 1392 نظرات (0)

بازی دربی امیدهای تهران که روز شنبه برگزار می شود حاشیه ساز شده است. در این میان پرسپولیسی ها که از تغییر ناگهانی محل بازی ناراحت هستند پیراهنی با طراحی 40 سال قبل را سفارش داده اند.

تیم امید پرسپولیس بنا بر اعلام مسئولان این تیم قرار است از پیراهنی که این تیم در 16 شهریور سال 52 و در بازی شش تایی ها استفاده کرد به تن کند.

پیراهن یقه گرد ته دور یقه و آستین های آن سفید بود.

حامد بازدید : 3021 دوشنبه 04 شهریور 1392 نظرات (0)

در تمام دنیا گویندگان اخبار آموزش دیده اند تا بتوانند در بدترین شرایط خونسردی خود را حفظ کرده و برنامه زنده را ادامه دهند. حساسیت بخش خبری مهارت زیاد مجریان و گویندگان خبر را در مقابله با حوادث و اتفاقات ناگهانی حین اجرای زنده می طلبد. اما در مراکش اتفاقی رخ داد که باعث شد خانم گوینده خبر این کشور به سوژه ای رسانه ای تبدیل شود.

خانم "لنا الوش" مجری و اخبارگوی شبکه1 کشور مراکش در حال گویندگی بود که دختر کوچکش با موهای مجعد و صورت معصومانه پشت سر او در تصویر حاضر شد و بعد از اینکه بی توجه به دوربینها نزدیک مادرش رفت سعی داشت چیزی را در تلفن همراه به او نشان دهد.

خانم الوش نیز سعی کرد با خونسردی هرچه تمام تر با این صحنه مواجه شود و تنها با تکان دادن سرش و نگاهی زیرچشمی با این اتفاق روبرو شد. عکس العمل خونسردانه وی چیزی بود که بیش از همه مورد توجه قرار گرفت. دختر کوچکش بعد از اینکه متوجه شد برنامه مادرش در حال پخش زنده است با دستپاچگی صحنه را ترک کرد.

گفته میشود این خانم گوینده خبر به راحتی با این اختلال روبرو شد و با خونسردی بدون اینکه برنامه زنده دچار مشکلی شود به کار خود ادامه داد. اما این صحنه جالب که میلیونها نفر شاهد آن بودند به یک سوژه رسانه ای در سراسر دنیا تبدیل شد به طوریکه اکثر نشریات و رسانه های معتبر خبری سراسر دنیا آن را جزء خبرهای داغ روزانه خود منتشر کردند.

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده +عکس

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده +عکس

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده +عکس

سوتی عجیب خانم مجری در پخش زنده +عکس

حامد بازدید : 215 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)

یک دزد ساده لوح امریکایی که قصد داشت با رعایت «حقوق همشهریان» نقشه سرقتش را اجرا کندبرای سرقت از بانک ساعت   ها در صف مشتریان ایستاد و منتظر نوبت شد. این دزد فندق مغز برای طبیعی جلوه دادن اوضاع، مانند دیگر مشتریان بانک به پای باجه رفت و با برداشتن فیش واریزی به جای خود در صف بازگشت.

در همین هنگام در حالی که سه چهار نفر تا رسیدن نوبتش مانده بود بسرعت خودکارش را از جیب در آورد و پشت فیش واریزی با غلط املایی فراوان نوشت: «این یک سرقت مسلحانه است، تمام پول   ها را داخل این کیف بریزید.» اما در همین لحظه بود که ناگهان ترس و دلهره شدیدی به جانش افتاد و نگران شد که مبادا کسی دور و برش متن پیام کوتاهش را دیده باشد و پیش از عملی شدن سرقت به پلیس خبر دهد.

بنابراین به رغم زمان زیادی که صرف کرده بود آرام و بی سر و صدا از صف خارج شد و به آن سوی خیابان و بانکی دیگر رفت. این بار هم صف مشتریان طولانی بود و دزد ساده لوح مجبور شد تا رسیدن نوبتش ساعت   ها معطل بماند. سرانجام وقتی نوبت به او رسید به سمت گیشه خم شد و کاغذ اخطارش را با احتیاط جلوی صندوقدار گذاشت.

کارمند بانک که از دیدن این روش احمقانه به ساده لوحی دزد پی برده بود با زیرکی بدون هیچ سر و صدایی رو به او کرد و گفت: «با عرض پوزش؛ این فیش مربوط به بانک روبه رویی است و ما از پذیرفتن این درخواست معذوریم.» دزد با شنیدن این حرف بلافاصله سرتکان داد و کاغذ را گرفت و به سمت صف بانک روبه رویی رفت.

در همین هنگام کارمند بانک بلافاصله پلیس را در جریان گذاشت و با علم به این که مرد در صف بانک روبه رویی منتظر مانده، مشخصات او را به مأموران داد. دزد بخت برگشته که در خیالات خود در صف بانک منتظر رسیدن به گنج بزرگش بود ناگهان با ضربه ای بر شانه اش به خود آمد و متوجه مأموران شد. به این ترتیب پلیس با گرفتن برگه واریزی از دست مرد او را دستگیر و روانه زندان کرد.

حامد بازدید : 1477 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (1)

چقدر در روز وقت برای موهای خودتان می گذارید؟نیم ساعت؟ یک یا دو ساعت؟یا .....اگر اصلا برای خودتان وقت نمی گذارید، شاید از خواندن این خبر تعجب کنید.


خانم "اوین دوگاس"اهل ایالت لوئیزیانا صاحب رکورد کتاب گینس در داشتن موی حلقوی بلند است. موهای خانم بیش از یک متر و بیست سانتی متر طول دارد و دو روز از وقتش را می گیرد  موهایش را شو دهد.

زنی که شست و شوی موهایش 2 روز طول می کشد! + 2 عکس

زنی که شست و شوی موهایش 2 روز طول می کشد! + 2 عکس

از این مدل مو تحت عنوان مدل طبیعی نیز یاد می شود؛ چون این افراد از بدو تولد صاحب موهای حلقوی و فرفری می باشند. خانم دوگاس می گوید در ابتدا خیلی دوست داشتم موهای صافی داشته باشم اما اکنون از اینکه صاحب موی فرفری هستم بسیار خوشحالم. هرچند که آنها در برخی از کارهای روزمره مانند رانندگی دردسر ساز می شوند.

درباره ما
hfuuhf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید آنلاین آسان
  • دانلود بازی PC
  • انلود آهنگ
  • سایت تفریحی نور فان
  • پورتال تفریحی سرگرمی TBZ
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • سایت شاد و تفریحی باران
  • باشگاه تفریحی نور
  • سایت تفریحی 3003
  • یک فنجان لبخند
  • کتابخانه الکترونیکی
  • در هم بر هم
  • باکس ها | کسب درآمد از اينترنت
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • کانون دانشجویی هلال احمر جهرم
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • تبادل لینکحرفه ای و پر بازدید
  • ازشير مرغ تا جون آدميزاد
  • زیبا فیلم
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • ••●اندرويدون ●••
  • پاتوق جوان
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم اهنگ
  • jookosms
  • . . . تنهایی . . .
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • عکس و والپیپر HD
  • طرفداران سریال شرلوک
  • انرژی مثبت
  • تبادل لینک
  • ☻☻عکس های خفن☻☻
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ±وبلاگ
  • جدیدترین اس ام اس
  • تهران موزیک
  • عشق بارسا@پرسپولیس
  • شنا ،شیرجه ،واترپلو ،سه گانه
  • بروزترين وبسايت تفريحي ايراني
  • شهر من بابـــــــــل
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • شاید برای تو,شاید برای دلم
  • عکس های خفن خفن سرا
  • THE WANTED
  • پایین 18 وارد نشه
  • سايت تفريحي وسرگرمي حمید
  • سايت تفريحي وسرگرمي ياس
  • hot photos
  • سایت تفریحی و سرگرمی اولدوزفا
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • موتور سواری استان زنجان_ آببر
  • شهر بازي
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • مطالب عاشقانه و جالب( بهبود )
  • دانلود رایگان بازی
  • ۩۞۩کتاب الکترونیکی۩۞۩
  • جهان ورزش
  • سایت تفریحی فان شاد
  • عاشقانها
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    link box2

    لینک باکس

    link box 3


    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 4
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 24
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 27
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 581
  • بازدید ماه : 581
  • بازدید سال : 20,259
  • بازدید کلی : 428,054
  • link box1