loading...
سایت تفریحی عسل
حامد بازدید : 737 دوشنبه 08 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جنیفر لوپز خواننده سرشناس به زودی البوم جدیدش را با عنوان اولین عشق first love منتشر خواهد کرد.

این البوم  به گفته خیلی ها جز بهترین البوم های جنیفر لوپز می باشد.

عکس های جنیفر را در مراسم رونمایی از پوستر البوم مشاهده می کنید

عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش

عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش

عکس های جدید جنیفر لوپز در مراسم رونمایی از پوستر آلبوم جدیدش

حامد بازدید : 1108 چهارشنبه 06 فروردین 1393 نظرات (0)
روزنامه حریت ترکیه با انتشار یک گزارش نوشت نحوه مواجهه دولت اردوغان پس از وقایع ۹ ماه پیش اعتراضات علیه تخرب پارک گزی ، باعث مهاجرت یکی از معروف ترین خوانندگان پاپ زن ترکیه به آمریکا شد.این روزنامه ترکیه ای در مطلبی که روز پنج شنبه منتشر کرده است ؛ نوشت پس از وقایع پارک گزی و اعتراضات پس از آن ، قرار بود فستیوالی موسیقی برگزار شود که برخی از خوانندگان معروف به آن دعوت شدند.
 
فرار خانم مشهور خواننده با دوست پسرش (+عکس)

از “سرتاپ ارنر” خواننده مشهور پاپ نیز دعوت به عمل آمد اما سرتاپ این دعوت را بنا به دلیل اینکه دولت اردوغان پس از اعتراضات به تخریب پارک گزی در میدان تقسیم استانبول، می خواهد از این کنسرت ها در جهت مقاصد سیاسی خود سوء استفاده کند، نپذیرفت.در مقابل یکی از مقامات ارشد دولت اردوغان پس از شنیدن پاسخ منفی “سرتاپ” برای او پیامی فرستاد با این مضمون که : اگر شما از وقایع پارک گزی ناراحت هستید ما هم از زندگی بدون ازدواج شما با ” دوست پسرتان” ناراحتیم اما اعتراضی نمی کنیم.

حریت نوشت: پس از این پیام، سرتاپ و شریک غیر رسمی زندگی اش ” دمیر دمیرکان” تصمیم به خروج از ترکیه گرفتند. سرتاپ از ترکیه مهاجرت کرد و به آمریکا رفت و هم اکنون بیش از ۳ ماه است که در شیکاگو اقامت دارد.

حامد بازدید : 341 دوشنبه 19 اسفند 1392 نظرات (0)

عکس خواننده مشهور و دروازه بان استقلال در اینستاگرام

سید مهدی رحمتی عکس زیر را در کنار این خواننده خوش صدای کشورمان در اینستاگرام خود منتشر کرده. نکته جالب این عکس آنجاست که پیش از این خواجه امیری خود را طرفدار تیم پرسپولیس معرفی کرده بود ولی با نشان دادن عدد ۴ برای هواداران تیم محبوبش کری می‌خواند! نکته جالب‌تر اینکه خواجه‌امیری به‌عنوان خواننده ترانه در حال حاضر یکی از ارکان تیم ملی محسوب می‌شود اما رحمتی کماکان از جمع ملی‌پوشان دور است!

حامد بازدید : 351 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

اگرچه لیدی گاگا خواننده 26 ساله هالیوودی به خاطر لباسها و آرایش عجیب و مبتذلش به شهرت رسیده است اما وی اخیرا تصویری از خود در دنیای مجازی منتشر کرد که باعث تعجب و شوکه شدن هوادارانش شد.

حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد!! +عکس

در تصویری که به تازگی از وی منتشر شده است او صورت خود را کاملا پوشانده و تنها یک چشم و بینی و قسمتی از لبش مشخص است. یک روزنامه نگار این حرکت لیدی گاگا را الگوبرداری وی از طرح "میسون مارتین" طراح برجسته مد دانسته است که اخیرا در جشنواره مد صورت مدلهایش را با ماسک کریستال پوشانده بود و برخی دیگر نیز او را با شخصیت یک قاتل سریالی در فیلمهای سینمایی با عنوان " کانیبال" مقایسه کرده اند.

حرکت عجیب لیدی گاگا دوباره هوادارانش را شوکه کرد!! +عکس

حامد بازدید : 463 چهارشنبه 14 اسفند 1392 نظرات (0)

http://www.irangrand.ir/uploads/admin/1392/12/12/3/87d5fa2633.jpg

به گزارش دیلی خبر خواننده 70 ساله اسپانیایی گمان می رفت رکوردار همخوابی با دختران باشد.اغواگر افسانه ای جولیو ایگلسیاس قبلا گفته بود با 3 هزار زن خوابیده است.اما مدیر کهنه کار برنامه های او می گوید در این مورد غلو شده است.الفرد فرایل می گوید تعداد اسامی که در کتاب کوچک جولیو ثبت شده است واقعی نیست.ایگلسیا در سال 1984 کتابی تهیه نمود و نام تمامی افرادی را که با ایشان خوابیده بود ذکر نموده بود.او کتاب خود را"همه دخترانی که من عاشقشان بوده ام"نامگذاری نمود.به گزارش دیلی خبر در این تصویر جولیو در کنار فرزندانش چابلی،انریکه و نامزدش ویتیر هریسون می باشد

حامد بازدید : 228 دوشنبه 12 اسفند 1392 نظرات (1)

کریس براون برای اولین بار به پیوند دوباره خود و ریحانا اشاره کرد و فاجعه ای که در سال ۲۰۰۹ رخ داد و باعث جدایی آنها شد را تاسف انگیزترین اتفاق زندگیش خواند. در سال ۲۰۰۹ ، در آستانه برگزاری مراسم گرمی ، کریس براون در ماشین خود به نامزد سوپر استار خود حمله کرد و او را کتک زد و در نتیجه روابط عاشقانه آنها به خشونت و دعوا تبدیل شد!

اما ماه گذشته ریحانا تایید کرد که قصد دارد به کریس براون یک شانس دیگر بدهد و حالا کریس درباره این آشتی بحث برانگیز و جنجالی صحبت کرده است.

او روز یکشنبه در جشنی که بعد از مراسم اسکار توسط التون جان برگزار شد ، به خبرنگاران گفت:« گاهی اوقات ... انسان با کسانی که دوستشان دارد ، دعوا می کند ، حرفهای بدی گفته می شود و همه چیز به هم می پیچد. آن شب تاسف انگیزترین کار زندگیم را انجام دادم و بزرگترین اشتباه زندگیم را مرتکب شدم. اما هنوز هم مرا دوست دارد – واقعا چه می توانم بگویم؟ بله من بخشیده شده ام... اما برای اینکه او مرا ببخشد خیلی تلاش کرده ام»

ماجرای دعوا و حمله کریس براون و ریحانا! + عکس حادثه

اما ظاهرا" این حادثه هیچ وقت فراموش نمی شود و در مراسم اسکار نیز ، مک فارلین ، مجری مراسم اسکار با مقایسه فیلم خشونت آمیز "دی جی جانگو" با ماجرای جنجالی کریس و ریحانا ، این فاجعه را دوباره به همه یاد آوری کرد.

اما کریس تاکید کرد که به این مسائل عادت دارد و گفت:« مردم همیشه به خاطر این جریان به من حمله می کنند و مرا سرزنش می کنند . این انتقادها و سرزنشها هر روز و همیشه با من است و همچنان ادامه دارد . اما هیچ کس مرا نمی شناسد ، هیچ کس ما را نمی شناسد . دیگر این سرزنشها مرا اذیت نمی کند . آنها می توانند هر طور که می خواهند قضاوت کنند اما واقعیت این است که آنها هیچ چیزی در مورد ما نمی دانند. من از آن شب به بعد چیزهای زیادی یاد گرفته ام و خیلی بزرگتر و عاقلتر شده ام. در آن زمان من خیلی جوان بودم و خیلی چیزها را نمی فهمیدم . حمایت کسانی که مرا می شناختند و طرفداران بی نظیرم باعث شد که من این بحران را پشت سر بگذارم»

حامد بازدید : 372 جمعه 09 اسفند 1392 نظرات (0)

“لیدی گاگا” خواننده ۲۷ ساله و سرشناس هالیوودی که عنوان مبتذل ترین خواننده قرن را به خود اختصاص داده است باز هم سوژه جدیدی برای رسانه های هنری رقم زد. او این بار با آرایش عجیب صورتش بیشتر شبیه یک تابلوی نقاشی به نظر میرسدتا انسان …..!

آرایش جدید مبتذل ترین خواننده قرن دوباره خبرساز شد + عکس

وی در جدیدترین تصویری که از خود به نمایش گذاشت چهره اش را کاملا به رنگ سفید نقاشی کرده و اطراف چشمها و دهانش رنگها با بی نظمی خاصی پاشیده شده اند و به این ترتیب صورت اوبه یک نقاشی سبک کوبیسم تبدیل شده است

وی اخیرا مجبور شد برای انجام عمل جراحی در ناحیه کمرش تور اجرای زنده سراسری اش را لغو کند ، او که انتقادات شدیدی به خاطر افزایش وزنش می شنید در دوران نقاهت بعد از عمل جراحی دوباره به روزهای خوش جوانی اش بازگشته و به شدت وزن کم کرده است. او با انتشار این تصویر به هوادارانش اعلام کرده است که به زودی دوباره روی صحنه اجرا خواهد رفت و تور نیمه کاره اش را به پایان خواهند رساند.

این خواننده جوان هالیوودی به  دلیل لباسها و آرایشهای عجیبی که دارد به شهرت جهانی رسیده است و از نظر اخلاقی نیز فردی بی بند و بار و فاسد به شمار میرود و به همین دلیل بخش اعظم شهرتش را به خاطر منفور بودن در مجامع جهانی بدست آورده است. سال گذشته در کشورهای مسلمان نشین شرق آسیا تظاهرات زیادی به خاطر حضور این خواننده برپا شد و اکثر مردم دنیا از حضور وی در کشورشان ابراز نارضایتی می کنند.

حامد بازدید : 233 جمعه 02 اسفند 1392 نظرات (0)

به گزارش دیلی خبر خانم هنرمند خواننده تلویزیون برای سومین بار ورشکسته شد.خانم کری کتونا که هم اکنون از شوهرش جورج کی حامله است برای سومین بار اعلام ورشکستگی کرد.او در تلاش است تا به هر طریق شده پول اجاره خانه شش خوابه خود را در اکسفوردشایر بپردازد.او اواخر امسال پنجمین فرزند خود را به دنیا خواهد اورد.

برخی از دوستان نزدیک خانم به روزنامه سان گفته اند که او درخواست وام از شرکت"کش لیدی"نموده است ولی قبلا وام گرفته و دوباره قادر به وام  گرفتن نیست.او پا را فراتر از گلیمش می گذارد.دخل و خرج او با هم همخوانی ندارد.او از هم اکنون برگزاری مراسم عروسیش را که در تابستان خواهد بود به قیمت 50 هزار دلار به مجله ای فروخته است اما تا انزمان باید صبر نماید.او به روزنامه می گوید:بعد از کریسمس پول پیدا کردن در هر خانه ای مشکل است.مشکلی است که هر ساله وجود دارد.این که من ورشکسته شده ام یا نه مساله این است که هنوز فرصت دارم و تمام تلاش خود را می نمایم که مانند قبل سربلند باشم.

برای اولین بار در سال 2008 به علت عدم پرداخت 86 هزار پوند ورشکسته شد.ورشکستگی دوم او در جولای 2013 نیز کم اورد و اکنون نیز برای سومیتن بار اعلام ورشکستگی نموده است

به گزارش دیلی خبر او در سال گذشته در مصاحبه ای با روزنامه تلگراف گفته بود از اینکه ورشکستگی را دارد تجربه می نماید خیلی خوشحال است.

او افزوده بود پول به من حس خاصی می دهد.مرا جادوی خود نموده اند.مثل این است که شوهرم مرا وادار می کند برایش هر چه را که دوست دارد بخرم.او تا کنون ماشین فراری،لامبورگینی،استون مارتین و یا پرشه داشته است.او مدام انها را عوض می کند اما همیشه ماشین های ما در یک زمان چند تا بیشتر نبوده است.اما علیرغم داشتن بدهی همچنان در کنار خانم هایی همچون تنریف و جورج خوشحال است

حامد بازدید : 314 چهارشنبه 23 بهمن 1392 نظرات (1)

لیدی گاگا خواننده مبتذل 27 ساله هالیوودی بار دیگر با حضور در مراسم نمایشگاه مد لباس و رسانه نیویورک همه نگاهها را متوجه خود ساخت. او با مدل موهای عجیب و مدل لباس مسخره و عجیبش بار دیگر شگفتی آفرید و همه را مبهوت خود ساخت.

لباس عجیب لیدی گاگا در نمایشگاه مد لباس و رسانه + عکس

او این بار بر خلاف همیشه آرایش کمی داشت و یک عینک آفتابی مشکی با فریم گرد چشمهای او را کاملا پوشانده بود.

او که اخیرا به دلیل آسیب دیدگی از ناحیه کمر زیر تیغ جراحان رفت و به همین دلیل مدتها از اجرا دور بوده است در مصاحبه ای اعلام کرد واقعا نگران آسیب دیدگی دوباره روی صحنه بوده و این مسئله فکر او را به کلی مشغول کرده است.

حامد بازدید : 353 پنجشنبه 17 بهمن 1392 نظرات (0)
 هفته ی پيش بيانسه عکس بدون آرايش خود را در اينستاگرام به اشتراک گذاشت.

تصميم به نشان دادن خود بدون آرايش به ۱۰ ميليون دنبال کننده در اينستاگرام برای بيانسه کار ساده ای نبود.

ولی چندين ستاره ی ديگر مانند ريحانا، ميراندا کرر، مايلی سايرس، آماندا سيفريد و هيدی کلوم پيش از بيانسه عکسهای بدون آرايش خود را در اينستاگرام منتشر کرده بودند.

حامد بازدید : 330 دوشنبه 14 بهمن 1392 نظرات (0)

"بتنی موتا" در ویدیوهایی که در یوتیوب منتشر می کند خودمانی حرف می زند و خرید های جدیدش را نشان می دهد. ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار نفر کانال یوتیوب او را دنبال می کنند. لیدی گاگا در یوتیوب تنها ۷۰۰ هزار طرفدار دارد.

به گزارش دیلی خبر بتنی موتا (Bethany Mota) دختری ۱۸ ساله و پرانرژی است. او با لباس های صورتی در اتاقش می نشیند و هیجان زده با صدای زیر دخترانه اش جلوی دوربین فیلمبرداری حرف می زند. ویدیوهای کوتاهی که او از خودش ضبط و در یوتیوب منتشر می کند، طرفداران بسیاری دارد.

بتنی موتا طی سال های گذشته صدها ویدیو در اینترنت منتشر کرده است. او که در ایالت کارولینای شمالی زندگی می کند، حالا بیش از ۴ میلیون و ۸۰۰ هزار بیننده در کانال یوتیوب خود دارد. بدین ترتیب او در یوتیوب به مراتب بیشتر از خواننده مشهور پاپ لیدی گاگا طرفدار دارد. کانال یوتیوب لیدی گاگا را فقط ۷۰۰ هزار نفر دنبال می کنند.

کاری که بتنی موتا می کند هیچ جنبه هنری ندارد. این دختر جوان فقط هربار لباس های تازه ای را که خریده نشان می دهد و یا از هدیه هایی که به مناسبت کریسمس گرفته فیلمبرداری می کند.

در سال های گذشته کاربران بسیاری از این قبیل ویدیوها منتشر کرده اند. این ویدیوها نام "غنیمت" (Haul Video) را به خود اختصاص داده اند، چرا که در آن ها خرید های جدید و هدیه های تازه به عنوان غنیمت تازه به دست آمده نمایش داده می شوند.

فیلمسازانی مسلح به تلفن همراه

ویدیوهایی که کاربران اینترنت خود می سازند و منتشر می کنند، هر روز محبوبیت بیشتری پیدا می کنند. در بعضی از این ویدیوها کاربران بسته بندی دستگاه های الکترونیکی جدیدشان را باز می کنند و در برخی دیگر روش های آرایش صورت و یا قلاب بافی را آموزش می دهند.

یک تلفن همراه کافی است تا تازه کارها هم بتوانند ویدیوهای کوتاهی بسازند و در اینترنت منتشر کنند. اگر تلفن هوشمند داشته باشند، همه جا یعنی حتی در حال راه رفتن در خیابان هم می توانند بخشی از زندگی روزمره خود را به دیگران نشان دهند.

کارشناسان معتقدند روند تولید ویدیوهای خانگی رو به رشد است. گرچه برخی از این ویدیوهای "غنیمت" در میان انبوه ویدیوها گم می شوند، اما برخی دیگر میلیون ها بیننده را جذب می کنند. این که دقیقا چه راه و روشی به موفقیت می انجامد، مشخص نیست.

هرچقدر یک ویدیو بیشتر مورد توجه قرار گیرد، احتمال به دست آوردن قرارداد های تبلیغاتی برای سازنده ی آن بیشتر می شود. برخی از درآمدی که از این راه به دست می آورند زندگی خود را می گذرانند. شهرت جاستین بیبر، خواننده جوان پاپ هم از ویدیوهایی شروع شد که او و مادرش در اینترنت منتشر می کردند.

بتنی موتا که هنوز با پدر و مادرش زندگی می کند، نیازی به درآمد و قراردادهای تبلیغاتی ندارد. او در ۱۴ سالگی ساختن ویدیوهای کوتاهش را شروع کرد. حالا ویدیوهای او با تدوین و موسیقی متن بسیار حرفه ای تر شده اند. اما کارشناسان معتقدند ویدیوهای غیرحرفه ای بینندگان بیشتری را جذب می کنند.

خودت باش تا دوستت بدارند

غیرحرفه ای بودن یک ویدیو نشانه اصیل بودن آن است. بیننده از این طریق متوجه می شود که هدف آگهی و سودآوری برای یک شرکت تجاری یا یک مغازه نیست. از سوی دیگر بیننده با ویدیوهایی که طبیعی و عادی هستند، به آسانی همذات پنداری می کند.

به تازگی شرکت های بزرگ، کارشناس یوتیوب استخدام می کنند تا از روش تولید ویدیوهای غیرحرفه ای برای تبلیغ کالاهای خود استفاده کنند، اما به ندرت به نتیجه دلخواه خود میرسند. کارشناسان معتقدند که بیننده این آگهی های به ظاهر غیرحرفه ای به سرعت متوجه می شود که قرار است تصویر یا نظر خاصی به او القا شود.

ویدیوهای بتنی موتا اطلاعات خاص یا مفیدی را در اختیار بیننده نمی گذارد ولی گویا دانستن این که او چه لباسی می خرد و چه می پسندد به عنوان راهنمایی برای بینندگان کافیست.به گزارش دیلی خبر  همذات پنداری با او و این تصویر که "او یکی از ماست" می تواند راز موفقیت بتنی موتا باشد.

حامد بازدید : 339 یکشنبه 06 بهمن 1392 نظرات (0)

.جاستین بیبر توسط پلیس میامی به علت رانندگی نامناسب در حالت مستی بازداشت شد

و پلیس میامی اعلام کرد که ممکن است جاستین بیبر در کلاب مواد کشیده و همین امر موجب اختلال وی در رانندگی شده! و حال جاستین بیبر توسط وثیقه آزاد شده است تا مراحل قانونی را طی کند! جاستین بیبر هنگام رانندگی با لامبورگینی زرد و یک مدل زن دستگیر شده است.

گفته شده که دیگر دوست جاستین بیبر هم به نام » خلیل » که یک لامبورگینی قرمز سوار بوده دستگیر شده است.

\"دستگیری

\"دستگیری

\"دستگیری

\"دستگیری

\"دستگیری

\"دستگیری

\"دستگیری

حامد بازدید : 539 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)
آوازه خواندن ابرو خواننده سرشناس ترکیه ای در کرج (عکس)

یک خواننده معروف زن ترکیه ای به نام ابرو ضمن حضور در رستورانی در شهر کرج که با تجمع مردم در داخل و خارج رستوران جهت گرفتن امضاء و (عکس) یارگاری همراه بود ، با اصرار حضار اقدام به آواز خوانی نمود. ظاهرا این خانم خواننده همسر یکی از تجارایرانی معروف در ترکیه می باشد که از اقوام صاحب رستوران می  باشد. این رستوران در گذشته نیز پاتوق خوانندگان غیر مجاز مانند ساسی مانکن بوده و با توجه به ارتباط فامیلی بین صاحب رستوران و این خواننده ترکیه ای به نظر میرسد که این موضوع تداوم داشته باشد.

آوازه خواندن ابرو خواننده سرشناس ترکیه ای در کرج (عکس)
حامد بازدید : 364 یکشنبه 22 دی 1392 نظرات (0)

مسلما آرزوی هر مدل جوانی است که به یک شخصیت برجسته تبدیل شده و بتواند عنوان ملکه زیبایی دنیا را از آن خود کند. فرقی نمیکند که این مدل یک دختر باشد یا یک پسر تغییر جنسیتی. " آملیا دالتپ " یک دختر بنگلادشی است که در خانواده ای مسلمان و مذهبی به دنیا آمده است ، او که یک پسر متولد شده است در سال 2012 تغییر جنسیت داد، او اکنون 23 سال دارد و دانشجوی حسابداری است و همچنین در حرفه مدلینگ فعالیت دارد.

پسر مسلمانی که حالا یک مانکن زن سرشناس است!! + عکس

پسر مسلمانی که حالا یک مانکن زن سرشناس است!! + عکس

وی اکنون با نامزد 27 ساله اش زندگی میکند و میگوید از زمانی که خودش را شناخته احساس میکرده که باید یک دختر باشد، از آنجاییکه او در خانواده ای مسلمان و کاملا مذهبی متولد شده است امکان ابراز تمایلاتش را نداشت اما در سال 2009 و با مهاجرت به کانادا او با عمل جراحی تغییر جنسیت آشنا شد و با صرف 10 هزار پوند به یک دختر زیبا تبدیل شده است.

او از اینکه توانسته است وارد دنیای مد شود بسیار خوشحال است و امیدوار است بتواند در مسابقات انتخاب دختر شایسته شرکت کند. او معتقد است که اکنون یک زن زیباست و همه باید برای این مسئله احترام زیادی قائل باشند.

حامد بازدید : 488 یکشنبه 08 دی 1392 نظرات (0)

تماشا: بعد از نزدیک به 4 سال از حضور «حبیب محبیان» در ایران و آغاز دور جدید فعالیت های مجاز این خواننده در داخل کشور، او بالاخره با همراهی یکی از خواننده های مجاز داخل کشور، نخستین ویدئویش را آماده انتشار کرده که این ویدئو امروز از طریق سایت رسمی این خواننده و برخی سایت های دیگر منتشر می شود.

«حبیب» دیگر یک خواننده رسمی شد

سمیر زند: «حبیب» دیگر یک خواننده رسمی است

سمیر زند که پیش از این دو آلبوم مجاز را در بازار موسیقی کشور منتشر کرده، درباره این ویدئو و دور جدید فعالیت های این خواننده در ایران به «تماشا» گفت: «خدا را شکر بالاخره همه شرایط کاری برای ایشان به دستور مقامات فرهنگی و با همکاری مدیران عالی رتبه فراهم شده و ایشان دیگر یک خواننده رسمی است که قرار است براساس چارچوب های رسمی در ایران به فعالیت بپردازند. انتشار این ویدئو اولین گام در رسمیت بخشیدن به آثار جدید «حبیب» است که در آینده قطعاتی از او در مدح دفاع مقدس و ایران هم منتشر خواهد شد.»

این قطعه «محکوم» نام دارد که با صدای «حبیب» و «سمیر زند» منتشر شده و آهنگسازی آن را نیز خود «حبیب محبیان» انجام داده است. تنظیم این قطعه را «علی پارسا» انجام داده و ترانه آنرا نیز «مینا جلالی» سروده است.

حامد بازدید : 482 شنبه 30 آذر 1392 نظرات (0)

برترین ها: یکی از طرفداران پر و پا قرص لیدی گاگا، هارپر، دختر دیوید و ویکتوریا بکهام است. این زوج در مهمانی کریسمس Capital FM با کوکا کولا که یکشنبه شب برگزار شد، دخترشان را در پشت صحنه مراسم، به لیدی گاگا معرفی کردند و معلوم شد که هارپر آنقدر او را دوست دارد که حتی ترانه هایش را حفظ کرده و با او می خواند.

به گزارش برترین ها به نقل از دیلی میل؛ بروکلین بزرگترین پسر بکهام هم طرفدار دوآتشه گروه Lawson است. ویکتوریا بکهام در مورد اینکه بچه هایش استعداد موسیقی را از او به ارث برده اند می گوید: «ما یک خانواده موزیکال هستیم. پسرها در گروه کر هستند و گیتار می نوازند. من هم مانند مامان های دیگر وقتی در ماشین هستیم با آنها آواز می خوانم. ولی دیگر هیچ وقت بطور حرفه ای آواز نمی خوانم.»



حامد بازدید : 522 جمعه 29 آذر 1392 نظرات (0)

مراسم تجلیل از حسام الدین سراج در فرهنگسرای ابن سینای تهران برگزار شد. در این مراسم که پرده عشاق نام داشت، از حسام الدین سراج به دلیل آلبوم عاشورایی «وداع»، تقدیر و تشکر شد.

حجت الاسلام شهاب مرادی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران و همسر و فرزند حسام الدین سراج هم حضور داشتند.



همسر و فرزند حسام الدین سراج


همسر سراج که به روی سن دعوت شده بود، دست او را بوسید

حامد بازدید : 716 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

نانسی عجرم، تصاویری از جشن تولد خود را منتشر کرد. این خواننده لبنانی، تصاویری منتشر کرده از جشنی که شوهرش برای او برگزار کرده است. دکتر فادی هاشم علاوه بر یک حلقه گران قیمت، هدایایی به نانسی داده که جایی بیان نشده است.

جشن تولد نانسی عجرم به همراه همسرش + عکس وی و همسرش

جشن تولد نانسی عجرم به همراه همسرش + عکس وی و همسرش

حامد بازدید : 729 جمعه 22 آذر 1392 نظرات (0)

ریحانا تقریباً هر چیزی دلش خواست می تواند بپوشد، ... بجز این یکی. دوشنبه شب، ریحانا، خواننده "Stay” در یک مهمانی در شهر لندن، یکی از چیزهایی که خودش طراحی کرده یعنی شلوار جین "دابل تاپ" را پوشید تا کلکسیون ریور آیلند جدیدش را تبلیغ کند.

طبق توضیح وبسایت ریور آیلند، این شلوار منحصر بفرد که طوری دوخته شده که گویی دو شلوار رویهم پوشیده شده، "ترکیب جالبی از دو جین" است که "برای فصل بهار، مد بسیار متفاوتی است"، که البته ما با این موضوع مخالفیم. البته به نظر کارشناسان مدی که با آنها صحبت کردیم، ما در حوزه فشن و مد بیسواد هستیم!

جی مک کارول، که برنده فصل اول مسابقه "Project Runway” می گوید که این شلوار جین "دابل تاپ" با آنکه با سلیقه شخصی او هماهنگی ندارد، ولی مد رایجی بین جوانان است و می گوید: «به جرأت می تونم بگم که این طراحی ریحانا خیلی ظریف و بانمکه. به نظر من ریحانا هر طرحی ارائه کنه، میلیون ها دلار از فروش اون سود می کنه!»

شلوار عجیب ریحانا سوژه شد!! + عکس

یکی دیگر از شرکت کنندگان این مسابقه یعنی مایکل کاستلو می گوید: «من خوشم میاد که ریحانا می تونه همچین چیزهایی طراحی کنه و کاری کنه که خیلی راحت بشه اونارو پوشید. به نظر من، ریحانا یکی از الگوهای استایله و مرزهای فشن را گسترده تر می کنه و از سبک خاص و شخصیت منحصر بفرد خودش به همه چیزهایی که تو خط تولیدش می بینید اضافه کرده. به نظر من این شلوار دوقلو جواب میده.»

کاستلو ادامه می دهد که این بدان معنا نیست که این شلوار به تن هر خانمی یکسان است. برش این شلوار به تن خانم هایی با سایز 0 تا 2 مناسب است. حتی اگر برش و دوخت این شلوار گشاد باشد، طراحی آن مکمل بدن های مدل است.

این توضیح می دهد که چرا شلوارهای "دابل تاپ" که به قیمت 150 دلار در وبسایت ریور آیلند فروخته می شوند، در بریتانیا به سایز 10 هستند که معادل سایز 2، 4 و 6 در آمریکاست.

نظر شما درباره این شلوار چیست؟ شما چنین پولی برای این شلوار پرداخت می کنید؟

حامد بازدید : 902 جمعه 10 آبان 1392 نظرات (1)

سلنا ماری گومز (زاده ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۲) بازیگر و خواننده اهل آمریکا است.

او بیش تر به خاطر بازی در نقش آلکس روسو در مجموعهٔ کمدی جادوگران محلهٔ لرزان از شبکهٔ دیزنی به شهرت رسیده است. اولین فعالیت او بازی در فیلم بچه های جاسوس بود.

عکس های دیده نشده و خصوصی از سلنا گومز

عکس های دیده نشده و خصوصی از سلنا گومز

عکس های دیده نشده و خصوصی از سلنا گومز

عکس های دیده نشده و خصوصی از سلنا گومز

عکس های دیده نشده و خصوصی از سلنا گومز

عکس های دیده نشده و خصوصی از سلنا گومز

حامد بازدید : 407 جمعه 03 آبان 1392 نظرات (1)

ریحانا خواننده معروف 25 ساله هالیوودی به دلیل استفاده از لباسهای کوتاه، نیمه برهنه و بدن نما شهرت فراوانی دارد اما او هنگام حضورش در خاورمیانه و با احترام به رسوم و سنن مسلمانان با حجاب کامل به خیابان رفت.

عکس های جدید ریحانا با حجاب کامل در مقابل مسجد!!

عکس های جدید ریحانا با حجاب کامل در مقابل مسجد!!

به نظر می رسد علیرغم عصبانیت و نارضایتی هوادارانش در افریقای جنوبی به دلیل قیمت بالای بلیط کنسرت و لبخوانی وی به جای اجرای زنده هوادارانش در امارات از حضور او در این کشور عربی به شدت خوشحال هستند و تمام بلیطهای کنسرت وی به فروش رسیده است.

عکس های جدید ریحانا با حجاب کامل در مقابل مسجد!!

عکس های جدید ریحانا با حجاب کامل در مقابل مسجد!!

حامد بازدید : 3159 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (2)
بیوگرافی:
بند نام گروه موسیقی ایران است عادل و تهمینه متولد شهر مشهد میباشند و دوران کودکی، نوجوانی و جوانی خود را نیز در مشهد بوده‌اند و اکنون نیز در دبی به سر میبرند.
 عادل متولد ۱۹ آبان ۱۳۶۲ و فارغ‌التحصیل رشته کارشناسی کشاورزی میباشد، تهمینه متولد ۱۷ دی ۱۳۶۴ است وی فارغ‌التحصیل مهندسی نرم‌افزار است.
او و تهمینه (همسر وی) یک زوج هنری را تشکیل میدهند این گروه کار خود را از ایران شروع کرده و در ابتدا با گروهی متشکل از سه نفر(تامین(تهمینه)، ای-دل(عادل) واف چن) در مشهد به صورت زیرزمینی شروع به کار کرد و با آهنگ طوس با معرفی یاس مورد تشویق قرار گرفت وسپس در سال ۱۳۸۸ این گروه از هم پاشید وگروهی با نام ۲۵بند شکل گرفت که متشکل از عادل و تهمینه بود و با موزیک ویدیو آهنگ وقت پرواز معروف شدند.
این آهنگ که با تنظیم نیما علامه و شعر تیکتاک خلق شده بود باعث پیشرفت این گروه شد.
عادل و تامین در استودیو با هم آشنا و ازدواج کردند تأمین هنگامی که برای ضبط آهنگ جدید به استودیو میرفت با عادل آشنا شد.
در اواخر تابستان ۹۰ برخی از سازندگان ویدیوکلیپ‌های این گروه در مشهد دستگیر شدند.

غکس دوران کودکی:


عکس ازدواج این دو هنرمند:


جدیدترین عکس این گروه:

حامد بازدید : 409 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

ظاهرا" خانواده مایکل جکسون به شمپانزه مورد علاقه این ستاره درگذشته توجه نمی کنند.

خواننده موفق تریلر که در سال ۲۰۰۹ از دنیا رفت ، این شمپانزه که بابل نام دارد را خیلی دوست داشت و وقتی زنده بود به او اجازه می داد که در مزرعه نورلند او یک زندگی لوکس و راحت داشته باشد.

اما از زمانیکه مایکل مرده است خانواده مایکل کاملا" از این شمپانزه غافل شده اند و به پرداخت هزینه نگهداری سالانه او که حدود ۲۰ هزار دلار است هیچ کمکی نمی کنند.

این شمپانزه در حال حاضر در مرکز نگهداری میمونهای بزرگ در فلوریدا زندگی می کند و پتی راگان ، بنیان گذار این مرکز به مجله نشنال اینکوایر گفت:" خانواده جکسون آنطور که مایکل جکسون دوست داشت از بابل حمایت نمی کنند."

بی توجهی خانواده مایکل جکسون به شمپانزه مورد علاقه او! + عکس

پرینس ۱۵ ساله ، پاریس ۱۴ ساله و بلنکت ۱۰ ساله همیشه با بابل بازی می کردند اما از زمانی مایکل از دنیا رفته و این شمپانزه به این مرکز آورده شده است هرگز برای ملاقات او نرفته اند."

مایکل در سال ۱۹۸۳ سرپرستی بابل را قبول کرد و ارتباط بسیار عمیقی بین او و این شمپانزه برقرار شد و حتی لباسهایی که به بابل پوشانده می شد شبیه لباسهای خود مایکل بود.

حامد بازدید : 364 یکشنبه 21 مهر 1392 نظرات (0)

پاریس هیلتون به همراه معشوق 21ساله خود به بیمارستان کودکان در لس آنجلس رفتند. او حدود 80هزار دلار به این بیمارستان کمک کرده بود. نکته جالب در این دیدار چهره بدون آرایش پاریس هیلتون بود.

پاریس هیلتون با چهره بدون آرایش به بیمارستان کودکان رفت! + عکس

پاریس هیلتون با چهره بدون آرایش به بیمارستان کودکان رفت! + عکس

پاریس هیلتون با چهره بدون آرایش به بیمارستان کودکان رفت! + عکس

پاریس هیلتون با چهره بدون آرایش به بیمارستان کودکان رفت! + عکس

حامد بازدید : 1154 شنبه 16 شهریور 1392 نظرات (1)

این تصاویر مربوط به کنسرت محمد علیزاده است که با حضور هنرمندان و با استقبال مردم در برج میلاد تهران برگزار شد.

علی انصاریان، فرزاد حسنی، نفیسه روشن و فروتن در کنسرت علیزاده + تصاویر

علی انصاریان، فرزاد حسنی، نفیسه روشن و فروتن در کنسرت علیزاده + تصاویر

علی انصاریان، فرزاد حسنی، نفیسه روشن و فروتن در کنسرت علیزاده + تصاویر

علی انصاریان، محمدرضا فروتن، فرزاد حسنی و نفیسه روشن از جمله چهره های شناخته شده حاضر در کنسرت بودند.

حامد بازدید : 193 دوشنبه 21 مرداد 1392 نظرات (0)
اسلحه کشی مدونا برای تماشاگران کنسرتش! +تصاویر
 
مدونا اسلحه اش را به طرف تماشاگران گرفت و اینکار او باعث شد که تعدادی از تماشاگران ، محل برگزاری کنسرت او را ترک کنند.مدنا در همه کنسرتهای تور جهانی خود با نام ام دی ان ای در هنگام اجرای دومین آهنگش که هفت تیر نام دارد اسلحه قلابی اش را به طرف تماشاگران می گیرد این درواقع بخشی از نمایش او برای اجرای این آهنگ است اما مردم منطقه دنور از این کار او اصلا” خوششان نیامد و خیلی ترسیدند. این منطقه در ۱۵ مایلی همان مکانی قرار دارد که در ماه ژوئن سال جاری یک جنایت وحشتناک درمحل نمایش فیلمی رخ داد.
براي ديدن ادامه متن به ادامه مطلب برويد
حامد بازدید : 232 یکشنبه 20 مرداد 1392 نظرات (0)

مدونا در سال 1958 در میشیگان امریکا به دنیا آمد. مدونا که به عنوان بازیگر و خواننده فعالیت می کند توانسته است رکوردهای زیادی را به نام خود ثبت کند. تا سال 2006 بیش از 200 میلیون نسخه از آلبوم های مدونا در سراسر جهان به فروش رفته و همچنین به عنوان موفق ترین زن هنرمند در رکوردهای جهانی گینس انتخاب شده است.

او که هم اکنون 54 سال سن دارد برای اینکه بتواند از چین و چروک پوستش بکاهد دست به انجام اقداماتی زده است که باعث پف کردن صورتش شده است. او در کنسرتی که در لندن داشت با صورت پف کرده حاضر شد.

سوژه شدن چهره پف کرده مدونا بخاطر از بین بردن چین و چروک! + عکس

بیشتر طرفداران او پس از اینکه چهره جدید او را دیدند در شبکه های اجتماعی اعلام کردند مدونا را بخاطر صدایش دوست دارند و ظاهر مسن وی برای آنها مهم نیست و مدونا نباید دست به چنین کاری میزد. حداقل چند ماه زمان می برد تا پف چهره مدونا کاسته شده و از بین برود.

حامد بازدید : 791 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

گویا  شایعات فراوانی که در مورد رابطه سلنا گومز و جاستین بیبر پخش شده بود واقعا به حقیقت پیوسته است و سلنا گومز عشق جدید زندگی اش را یافته است.

در تصاویر زیر سلنا گومز و عشق جدیدش را در حال تماشای بازی بسکتبال مشاهده می کنید.

 عکسهای سلنا گومز و عشق جدیدش !

براي ديدن ادامه متن به ادامه مطلب برويد
حامد بازدید : 238 چهارشنبه 16 مرداد 1392 نظرات (0)

گویا  شایعات فراوانی که در مورد رابطه سلنا گومز و جاستین بیبر پخش شده بود واقعا به حقیقت پیوسته است و سلنا گومز عشق جدید زندگی اش را یافته است.

در تصاویر زیر سلنا گومز و عشق جدیدش را در حال تماشای بازی بسکتبال مشاهده می کنید.

 عکسهای سلنا گومز و عشق جدیدش !

براي ديدن ادامه متن به ادامه مطلب برويد
حامد بازدید : 169 شنبه 12 مرداد 1392 نظرات (0)

a02035160373102a

سه شنبه شب در کنسرت منچستر ، تعدادی از تماشاگران به سمت ریحانا غذا پرتاب کردند و به همین دلیل ریحانا به شدت عصبانی شد و علاوه بر متوقف کردن برنامه اش ، حرفهای بدی به آنها زد!
این خواننده موفق در بخشی از تور جهانی خود در سالن آرنای این شهر به روی صحنه رفت اما بعد از اجرای آهنگ « پسر بی ادب» تعدادی از تماشاگران به سمت او اسنک پرتاب کردند و او مجبور شد برنامه اش را متوقف کند.
این خواننده بعد از متوقف کردن برنامه اش خطاب به تماشاگران گفت:« این مرحله بعدی است، در این دنیا هم احمق های خوب وجود دارد و هم احمق های بد، اما وقتی شما غذاهایتان را به اینجا پرتاب می کنید واقعا" شرم آور است…»
ریحانا تنها سوپر استاری نیست که اخیرا" طرفدارانش را سرزنش کرده، هفته گذشته بیانسه نیز یکی از تماشاگران کنسرتش را بخاطر فیلمبرداری کردن با تلفن همراهش ملامت کرد.»
حامد بازدید : 299 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نیکی میناج اعلام کرد برای فرار از فقر به دنیای موسیقی و خوانندگی روی پا گذاشت. نیکی میناج در مصاحبه ای عنوان کرد:

دوران بسیار سختی را در ترینیداد داشته و خانواده ی او با فقر دست و پنجه نرم می کردند. نیکی میناژ که اکنون یک شهروند آمریکایی به حساب می آید اظهار داشت : “من تا پنج سالگی در ترینیداد در کنار مادربزرگم زندگی میکردم .

در آنجا فقر بیداد می کرد ، در خانه سه اتاقه ی مادر بزرگم ۱۰ نفر زندگی می کردند. در آن شرایط همیشه آرزو می کردم شخص پولداری بشوم.” وقتی که وارد موسیقی شدم عزم خود را جمع کردم تا هر طور شده در این زمینه به موفقیت برسم تا دوران سخت کودکی ام را به دست فراموشی بسپارم و به آرزوهای دوران کودکی ام دست پیدا کنم.”

“اونیکا تانیا میناج” که به نیکی میناژ (میناج) معروف است در حال حاضر جزء موفق ترین خواننده ها در زمینه  R& B  و هیپ پاپ به حساب می آید.

نیکی میناژ که به پوشیدن لباسهای عجیب و غریب شهرت دارد خودش هم اعتراف کرده است که در گذشته برای پوشیدن چنین لباسهایی شجاعت و جرات کافی نداشت.”

عکس های نیکی میناج ۲۰۱۳

 

براي ديدن بقيه عكس ها به ادامه مطلب برويد
حامد بازدید : 286 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

نیکی میناج اعلام کرد برای فرار از فقر به دنیای موسیقی و خوانندگی روی پا گذاشت. نیکی میناج در مصاحبه ای عنوان کرد:

دوران بسیار سختی را در ترینیداد داشته و خانواده ی او با فقر دست و پنجه نرم می کردند. نیکی میناژ که اکنون یک شهروند آمریکایی به حساب می آید اظهار داشت : “من تا پنج سالگی در ترینیداد در کنار مادربزرگم زندگی میکردم .

در آنجا فقر بیداد می کرد ، در خانه سه اتاقه ی مادر بزرگم ۱۰ نفر زندگی می کردند. در آن شرایط همیشه آرزو می کردم شخص پولداری بشوم.” وقتی که وارد موسیقی شدم عزم خود را جمع کردم تا هر طور شده در این زمینه به موفقیت برسم تا دوران سخت کودکی ام را به دست فراموشی بسپارم و به آرزوهای دوران کودکی ام دست پیدا کنم.”

“اونیکا تانیا میناج” که به نیکی میناژ (میناج) معروف است در حال حاضر جزء موفق ترین خواننده ها در زمینه  R& B  و هیپ پاپ به حساب می آید.

نیکی میناژ که به پوشیدن لباسهای عجیب و غریب شهرت دارد خودش هم اعتراف کرده است که در گذشته برای پوشیدن چنین لباسهایی شجاعت و جرات کافی نداشت.”

عکس های نیکی میناج ۲۰۱۳

 

براي ديدن بقيه عكس ها به ادامه مطلب برويد
حامد بازدید : 274 جمعه 11 مرداد 1392 نظرات (0)

کریستیانو رونالدو ستاره پرتغالی رئال مادرید عکسی را در صفحه اش در شبکه های اجتماعی قرارداده که مربوط به آخرین کنسرت ریحانا در لیسبون است

رونالدو روز گذشته در لیسبون بود و در کنسرت ریحانا شرکت کرد و بعد از اتمام کنسرت هم در پشت صحنه با او دیدار کرد.

عکس رونالدو و ریحانا در لیسبون

کنسرت ریحانا در لیسبون دومین کنسرت او در تور «دیاموندز ورلد تور» در اروپاست .

رونالدو این روزها در پرتغال است تا در کنار سایربازیکنان تیم ملی پرتغال خود را برای دیدار روز 7 ژوئن مقابل تیم ملی روسیه که دیداری کلیدی برای سلسائوی اروپا در مسیر راهیابی به جام جهانی 2014 تلقی می شود، آماده کند.

تعداد صفحات : 2

درباره ما
hfuuhf
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • لینک دوستان
  • دانلود آهنگ جدید
  • خرید آنلاین آسان
  • دانلود بازی PC
  • انلود آهنگ
  • سایت تفریحی نور فان
  • پورتال تفریحی سرگرمی TBZ
  • █▓▒░سایت تفریحی ترول تی ░▒▓█
  • سایت شاد و تفریحی باران
  • باشگاه تفریحی نور
  • سایت تفریحی 3003
  • یک فنجان لبخند
  • کتابخانه الکترونیکی
  • در هم بر هم
  • باکس ها | کسب درآمد از اينترنت
  • سایت دانش آموزان قره چپق
  • کانون دانشجویی هلال احمر جهرم
  • مدرسه ی کامپیوتر
  • تبادل لینکحرفه ای و پر بازدید
  • ازشير مرغ تا جون آدميزاد
  • زیبا فیلم
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • ••●اندرويدون ●••
  • پاتوق جوان
  • بزرگترین سایت دانلود فیلم اهنگ
  • jookosms
  • . . . تنهایی . . .
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • عکس و والپیپر HD
  • طرفداران سریال شرلوک
  • انرژی مثبت
  • تبادل لینک
  • ☻☻عکس های خفن☻☻
  • بﺱم اﻝاھ اﻝرَّﺡﻡن اﻝرَّﺡﻯﻡ ±وبلاگ
  • جدیدترین اس ام اس
  • تهران موزیک
  • عشق بارسا@پرسپولیس
  • شنا ،شیرجه ،واترپلو ،سه گانه
  • بروزترين وبسايت تفريحي ايراني
  • شهر من بابـــــــــل
  • فروشگاه لوازم ارزان
  • شاید برای تو,شاید برای دلم
  • عکس های خفن خفن سرا
  • THE WANTED
  • پایین 18 وارد نشه
  • سايت تفريحي وسرگرمي حمید
  • سايت تفريحي وسرگرمي ياس
  • hot photos
  • سایت تفریحی و سرگرمی اولدوزفا
  • دانلود بازی و نرم افزار اندروید
  • موتور سواری استان زنجان_ آببر
  • شهر بازي
  • بزرگترین فروشگاه اینترنتی
  • مطالب عاشقانه و جالب( بهبود )
  • دانلود رایگان بازی
  • ۩۞۩کتاب الکترونیکی۩۞۩
  • جهان ورزش
  • سایت تفریحی فان شاد
  • عاشقانها
  • آخرین مطالب ارسال شده
  • آرشیو
    link box2

    لینک باکس

    link box 3


    آمار سایت
  • کل مطالب : 574
  • کل نظرات : 167
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 12
  • آی پی امروز : 28
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 31
  • باردید دیروز : 54
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 4
  • بازدید هفته : 585
  • بازدید ماه : 585
  • بازدید سال : 20,263
  • بازدید کلی : 428,058
  • link box1